Skip to main content

kan iemand hier me zeggen waar ik een 4G dongel die csv ondersteunt kan kopen heb al op google gekeken maar daar vind ik niks

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ik heb zelf ook even gekeken, @pieter6060, en ik kom zo ook geenĀ 4G USB dongels tegen met ondersteuning voor Circuit Switched Voice. Ik denk dan ook dat als je dit wilt, je beter af bent met een 4G router. Daar zijn wel modellen van te vinden met CSV. Dit topic op Tweakers noemt een aantal.


Ok klopt ik had een tp-linkĀ  mr6500v met volte maar die was niks zoek een 4g router met volte maar ik kan niet vinden Fritzbox heeft geen volte ik heb een Fritzbox 7590 Fritzbox heeft my gezegt een 4g dongle met csv ik heb gehoord van Fritzbox dat de Huawei e3372 en de e3272 csv heeft maar lees er niks overĀ Ā 


Durf ik ook niet te zeggen, Pieter. Kennis over apparaten die we vanuit KPN niet verkopen/leveren is beperkt. Misschien kun je de vraag ook stellen in datĀ topic op Tweakers. Ik denk dat daar meer mensen zijn met kennis hierover.Ā 


Ik begreep van avm dat de Huawei e3372 wel csv heeft maar kan het niet terug vinden in de technische gegevens van de Huawei 3372 heb Huawei al gemaild maar die reageren ook niet terugĀ