Skip to main content
Beantwoord

Is er een manier om de oude Box 12 interface terug te krijgen?

• May 17, 2024
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Sinds een week of twee heeft mijnmodem.kpn bij mij een andere interface, waarmee ik absoluut niet uit de voeten kan. Vooral bij het instellen van ouderlijk toezicht loop ik voortdurend vast.
Is er een manier om de oude interface terug te krijgen?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @gewoon Hans, welkom! We zetten juist (t.z.t.) alle modems over naar de nieuwe firmware. Ik deel hieronder een linkje naar een artikel in onze kennisbank en hoop dat je daarmee uit de voeten kunt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat dan gerust weten waar het precies misgaat: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 17, 2024

Nee, dat kan niet.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 17, 2024

Waar loop je precies op vast ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2024

Of alles staat aan of alles staat uit. Het lukt me niet om een apparaat apart te wijzigen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 18, 2024

Of alles staat aan of alles staat uit. Het lukt me niet om een apparaat apart te wijzigen.

Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ga ff mee kijken met je hoe het werkt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @gewoon Hans, welkom! We zetten juist (t.z.t.) alle modems over naar de nieuwe firmware. Ik deel hieronder een linkje naar een artikel in onze kennisbank en hoop dat je daarmee uit de voeten kunt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat dan gerust weten waar het precies misgaat: 

Â