Skip to main content

Iedere keer modem resetten werkt niet, het wachtwoord op de sticker werkt niet alles doorgenomen op dit forum maar krijg grijze haren van dat … ding😣😡

Nee, geen nood wachtwoord.

 

Plaats een foto van het wachtwoord op de modem. Soms zitten er vreemde tekens in die niet een twee drie te herkennen zijn. 


Probeer je het in Google Chrome? En met mijnmodem.kpn?

Doe het dan eens in een andere browser en met deze link

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

 


dank allemaal,

Ik heb het zelfs mobiel geprobeerd, andere browser niks helpt😥. Ook in “word” de code gecopieerd en geplakt niets nada. Nog 4x het modem gereset maar ook dat help niet🤔. ik zal KPN bellen morgen voor een nieuw modem, denk dat dit de enige oplossing zal zijn... 


@Slootmaekers Dat is niet fijn. Kan je meer vertellen over wat er gebeurt en waar je op vastloopt? Wat krijg je te zien? Plaats eventueel een screenshot, dat maakt het gemakkelijker voor anderen hier om met je mee te denken. Andere browsers en proberen vanaf een ander apparaat helpt niet, lees ik.

Gewoonlijk kan je inloggen op de Box 12 via deze stappen. Heb je de Box 12 al opnieuw opgestart door de stekker 30 seconden uit het stopcontact te halen? Zo ja, geef de KPN Box 12 een reset. Ik ben benieuwd of het daarna wel werkt.


ik zal KPN bellen morgen voor een nieuw modem, denk dat dit de enige oplossing zal zijn... 

Dat denk ik niet. Het is gewoon een bekende bug in de firmware. Die zit op alle KPN Boxen.


Er zitten rare tekens in. Bijvoorbeeld vaak een accent egú of gràve.