Skip to main content

Ik heb bij mijn zwager die licht dementerend is de box 12 geïnstalleerd, ( had voorheen Ziggo met twee afstandsbedieningen) wie weet of ik, om het dagelijks eenvoudiger te maken voor hem, de updates kan uitzetten, dit brengt hem van slag.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hi @Hthur, ik denk graag mee. 

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt. Waar loopt je zwager precies tegenaan(als het om KPN gaat)? 


Updates op de tv ontvanger zijn nodig om stabiele werking  te garanderen. Met een ontvanger die kuren gaat vertonen zal je zwager meer van slag raken denk ik. 


Hi @Hthur, ik denk graag mee. 

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt. Waar loopt je zwager precies tegenaan(als het om KPN gaat)? 

Hij weet niet hoe de afstandsbediening werkt om wanneer er een update verschijnt op het beeldscherm te handelen. Als de update uit kan wordt het eenvoudiger en raakt hij niet in paniek. Ik heb al een foto gemaakt van de afstandsbediening en aangegeven wat het belangrijkste is, aan/uit. Geluid en zenders. Misschien is er een senioren Afstandsbediening, hier moet ik nog naar zoeken.  Ik begrijp dat updates belangrijk zijn maar San alleen als ik bij hem op bezoek ben. 


Halverwege volgend jaar komt er een vereenvoudigde afstandsbediening beschikbaar. Wel ff onder voorbehoud. 


Updates op de tv ontvanger zijn nodig om stabiele werking  te garanderen. Met een ontvanger die kuren gaat vertonen zal je zwager meer van slag raken denk ik. 

Er zijn ook prima TV ontvangers die gegarandeerd stabiel en zonder kuren werken, zonder dat de update na update nodig hebben.


Het gaat hier over de enige beschikbare box voor nieuwe klanten: de TV+.

Daar is mijn reactie dan ook op gebaseerd. 

Mijn Cisco box voor Ziggo heeft ook jaren zonder updates gefunctioneerd. Maar zover is het met de TV+ Box nog niet.