Skip to main content
Beantwoord

Is mijn Box 12 SGEJ1000060E Firmware wel up to date?

• April 3, 2026
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik lees overal over totaal andere software versies dan die ik heb. Ook lijkt de Webinterface die ik hier voorbij zie komen helemaal niet op wat ik zie. 
SGEJ1000060E. is heel wat anders. Kan iemand mij helderheid geven. Ik vrees dat de MijnKPN app mede hierdoor geen verbinding kan maken met mijn modem?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Marko1969 

Ik ben verbaasd dat jouw KPN Box 12 nog steeds op deze oude software staat. Dat zal ook de reden zijn dat de MijnKPN app geen verbinding kan maken.

Alle Box 12’s zouden al gemigreerd moeten zijn. Volgens mij is het migratieproces van de Box 12 van oude software naar nieuwe KPN Software afgesloten. Ik verwacht dan ook dat jouw Box 12 nu niet meer zal updaten.

Neem contact met KPN op (plan een belafspraak). Waarschijnlijk moet deze Box 12 omgewisseld worden met een exemplaar dat al wel KPN Software heeft. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 3, 2026

Hallo ​@Marko1969 ,

Jij hebt inderdaad nog een oude softwareversie. Dit is de nieuwste:

Heb je jouw modem wel ‘s-nachts aanstaan? Want de updates zijn altijd ‘s-nachts. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 3, 2026

Dan had ik dat wel goed begrepen uit de berichten hier. Mijn Modem staat altijd aan. Vreemd dat er geen update komt dan. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 3, 2026

Hallo ​@Marko1969 

Ik ben verbaasd dat jouw KPN Box 12 nog steeds op deze oude software staat. Dat zal ook de reden zijn dat de MijnKPN app geen verbinding kan maken.

Alle Box 12’s zouden al gemigreerd moeten zijn. Volgens mij is het migratieproces van de Box 12 van oude software naar nieuwe KPN Software afgesloten. Ik verwacht dan ook dat jouw Box 12 nu niet meer zal updaten.

Neem contact met KPN op (plan een belafspraak). Waarschijnlijk moet deze Box 12 omgewisseld worden met een exemplaar dat al wel KPN Software heeft. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 3, 2026

Dankje voor de informatie. Ik heb een belafspraak gemaakt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 3, 2026

Graag gedaan ​@Marko1969 . Laat de afloop van dit verhaal nog even weten.