Skip to main content

Gisteravond thuisgekomen blijken al mijn 2.4ghz smart apparaten niet meer te werken. Ik zit nu 1.5mnd bij KPN. Bij de installatie heb ik een 2.4 SSID aangemaakt. Deze is niet meer te vinden vandaar dat mijn smart apparaten niet meer werken.

 

Modem BOX 12b heb ik van stroom gehaald zonder resultaat.

Ik kom ook niet meer op mijn modem met het wachtwoord wat op de modem staat.

 

Het ziet er naar uit dat alles naar fabrieksinstelling is gegaan. 

Nu kan ik nog wel proberen 15sec te resetten maar ik wil graag weten wat er is gebeurd en hoe dit in het vervolg te voorkomen is. Een reset verwijderd namelijk ook alle instellingen, ook de SSID die je zelf aanmaakt en dan nog niet gesproken over alle gekoppelde smart apparaten….

 

Inloggen heb ik ook al gedaan via Edge.

Wie geeft een verlossend antwoord?

via deze link kan ik weer op mijn modem komen. 

 http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

 

Bij extra WIFI settings zie ik mijn 2,4 SSID wel aan staan maar met de STATUS DOWN.

 


In de modem onder EXTRA WIFI 2.4 SSID uitgeschakeld en weer ingeschakeld. STATUS UP.

Probleem opgelost. De vraag is waarom dit spontaan gebeurd


Dagelijks wordt extra wifi uitgeschakeld. Hierdoor is mijn 2,5ghz SSID niet bereikbaar en daardoor smart apparaten ook niet. Camera's. deurbel, Lampen doen het dan niet.

 

Graag hulp want dit is al dagen aan de gang zonder een reactie van KPN.

 

KPN. Is dit hoe jullie nieuwe klanten verwelkomen? Kijk aub op dit forum want deze melding wordt dagelijks gemaakt incl. de melding dat er niet meer ingelogd kan worden.


@Arams Welkom op het forum. 

Waar klanten vooral klanten helpen, en als zij niet kunnen helpen een moderator langskomt om te ondersteunen. 

Op het forum duurt het wat langer voor je een antwoord krijgt. Zoals je hebt gemerkt is de doorlooptijd op dit moment ongeveer 3 dagen. 

Mocht je sneller contact willen kun je ook gratis contact opnemen met mijn collega's op 0800-0402. 

 

Je geeft aan dat je Extra wifi steeds uitgeschakeld wordt. Is dit iets wat je al vanaf het begin ervaart? 

Of is dit iets van de laatste tijd?

En heb je achter je Box 12 ook nog andere apparatuur aangesloten? Bijvoorbeeld wifi versterkers, een switch of een andere router?