Skip to main content
Beantwoord

Is mijn Experia Box V10 defect? Mijn nieuwe Samsung tv had plots een veranderde kleurinstelling

• December 14, 2025
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

waar vind ik mijn e mailadres
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Mijn nieuwe 55 inch Samsung tv, springt plotseling in een veranderde kleurinstelling als hij aan staat.

Bij de herstart van de V10 is dit verholpen. Is de V10 dan defect?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@waar vind ik mijn e mailadres, de KPN Experia Box V10 zorgt voor een werkende internetverbinding. Het apparaat van KPN dat eventueel van invloed is op wat er op jouw televisie gebeurd qua kleuren, betreft de KPN TV-ontvanger. 

Nu vermoed ik wel zoals ​@bnh dat dit probleem veroorzaakt wordt door het tv-toestel zelf. Mijn eerste advies zou dan inderdaad zijn om eens de tv volledig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ben benieuwd of het probleem daar dan ook mee verholpen is. 

7 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 14, 2025

Modem en TV zijn 2 losstaande apparaten dus lijkt mij niet.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 14, 2025

Welkom ​@waar vind ik mijn e mailadres!
Nee, dit staat 100% los van elkaar. 
Als de problemen met uw kleurinstellingen terugkomen, kunt u de tv eens resetten naar de fabrieksinstellingen om te kijken of dit het oplost.

Topper
Forum|alt.badge.img+1

Bedankt voor je antwoord. Zal het doen als het zich weer voor doet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2025

Hallo ​@waar vind ik mijn e mailadres, de KPN Experia Box V10 zorgt voor een werkende internetverbinding. Het apparaat van KPN dat eventueel van invloed is op wat er op jouw televisie gebeurd qua kleuren, betreft de KPN TV-ontvanger. 

Nu vermoed ik wel zoals ​@bnh dat dit probleem veroorzaakt wordt door het tv-toestel zelf. Mijn eerste advies zou dan inderdaad zijn om eens de tv volledig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ben benieuwd of het probleem daar dan ook mee verholpen is. 

Topper
Forum|alt.badge.img+1

OK. Bedankt voor je antwoord. Ik probeer het.

Topper
Forum|alt.badge.img+1

Als ik het modem reset dus uit en aan is het probleem opgelost. Dus  ?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 22, 2025

Als ik het modem reset dus uit en aan is het probleem opgelost. Dus  ?

Je moet de tv resetten, het modem heeft hier niks mee te maken.