Skip to main content
Antwoord

IS/RA-punt en wandcontactdoos geven beiden geen signaal, wat te doen?

• May 17, 2023
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag internet en televisie van KPN. Ik heb in de woonkamer in de hoek een wandcontactdoos zitten en in de meterkast een IS/RA punt van ptt met een DSL kabel die los hangt. Allebei heb ik geprobeerd maar ze geven allebei geen internet. Iemand tips? Monteur komt vrijdag pas...

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Vossemand27 een rode en blauwe draad zijn in de regel de actieve lijnen op punt a en op punt b van een IS/RA-punt.

Misschien dat je zelf iets kan fabrieken, anders toch even op de monteur wachten.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 17, 2023

Hallo @Vossemand27 heb je van KPN al wel een SMS en/of mail gehad dat je abonnement geactiveerd is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2023

@JanD , Ja ik heb een mail gehad en een sms dat het sinds vandaag geactiveerd is. 

• Antwoord
  • May 17, 2023

Hallo @Vossemand27 een rode en blauwe draad zijn in de regel de actieve lijnen op punt a en op punt b van een IS/RA-punt.

Misschien dat je zelf iets kan fabrieken, anders toch even op de monteur wachten.

Succes.