Skip to main content

Ik woon in een zgn buitengebied en de oplossing van KPN ziet er goed uit. 

Het lijkt er op dat de experiabox v10 vertikaal geplaatst dient te worden. Is horizontaal plaatsen ook mogelijk?

Hallo @Dirk_R ,

Jazeker, geen probleem. 

Op zich geen probleem @Dirk_R , maar zorg wel voor voldoende ventilatie. 

Dus niet andere dingen erop stapelen of in een (gesloten) lade.

Hallo @Dirk_R ,

Jazeker, geen probleem. 

Op zich geen probleem @Dirk_R , maar zorg wel voor voldoende ventilatie. 

Dus niet andere dingen erop stapelen of in een (gesloten) lade.

En ter aanvulling: Je zult iets moeten verzinnen voor de bevestiging. De bijgeleverde beugel zal je kunnen gebruiken voor een solide bevestiging. 

Geen andere dingen er tegenaan zetten. 

Bedankt voor jullie snelle antwoord. Ik heb wat ruimtegebrek in een kastje boven de meterkast vandaar. Het kan zijn dat een " back to back" oplossing functioneert van experiabox en 4G modem. Dan wordt het simpel anders wordt het kabel trekken.

Vraagje nog over de bevestiging, kan je het modem niet gewoon platleggen zonder de beugel te gebruiken (dus onderin het kastje en modem hoger in het kastje tegen een van de wanden?

Of dat verstandig is weet ik niet @Dirk_R , de grote achterkant bevat de meeste ventilatieopeningen.

Ruud, ik neem aan dat je refereert aan de "back to back" oplossing? Ik bedoelde eigenlijk "front to front". Maar je hebt wel een punt!

Groet,

Dirk

De regels zijn niet zo strikt @Dirk_R . Als het past én de apparatuur kan z'n warmte kwijt, dan is het goed.

Reageer