Na het afsluiten van weer een Netflix abonnement loop ik tegen problemen aan met de verbinding. Na het inloggen volgt de foutpagina van Netflix “Something went wrong” en onderstaan de Erro Code NSES-500. Daar heb ik veel overgelezen en dingen geprobeerd, lange tijd met Netflix aan de lijn gezeten, maar nog geen oplossing, zij denken dat het niet werkt door het modem. Ik vraag het me af. Netflix werkt alleen via de mobiele app, dan kan ik series/films afspelen. Dat werkt zowel via wifi als zonder wifi (via 5G van de mobiel). Op Apple TV, smart tv app van LG, app via KPN box, werkt het niet, kan wel inloggen, maar series en films worden niet geladen. Alleen via die app dus. Los daarvan als ik in de app op mijn mobiel kijk onder Mijn Netflix en ik wil de gegevens van mijn account laden, lukt ook dat niet, komt weer die pagina in beeld met “something went wrong” en de fout code NSES-500.
Waarschijnlijk wordt de pagina (netlflix/com) opgevraagd van mijn account , als ik mijn account kies vandaar de melding. Anyway schiet allemaal niet, ook een Netflix techneut uit Amerika heeft meegekeken maar die houdt het dus ook op de FRITZ!Box dat het daar fout gaat. Kan dit? Zo ja hoe valt dit op te lossen? Gelukkig kan ik nog wel van mijn mobiel streamen , maar wil het uiteraard werken hebben op andere apparaten zoals Apple TV.
Los daarvan bedenk ik nog dat er ook geen e-mails mee binnen komen van Netflix, medewerker heeft nog andere e-mail adressen geprobeerd, maar ook dat genereerde geen nieuwe e-mails, tenminste die ontvang ik niet. Je kan je afvragen of er dan niet ene of andere bug in mijn account zit. Geen idee