Skip to main content
Vraag

Kan ik als vaste klant de nieuwe modem krijgen? Heb nu de Experiabox V10A

  • 21 August 2024
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste KPN, 

 

Wij hebben de Experia Box v10a én zijn al sinds 2016 bij jullie (daarvoor met stomme tussenpauze UPC, ook). Kunnen wij als vaste klant, met meerdere abonnementen, nu eens een echt cadeautje krijgen zoals de nieuwe modem?

 

Dat is pas waardering voor een vaste klant ipv een Greetz kaartje ..

 

Pieter

Maar waarom wilt u een nieuw modem? De v10A is een prima modem namelijk. 


Beste, omdat hij al oud is, ik al 16 jaar bij de club zit, nieuwe klanten wel een nieuwe krijgen - net als Wifi versterkers - en ik mij niet als vaste, trouwe klant gewaardeerd voel.


Dat niet gewaardeerd voelen ligt echt aan u😉. De v10a is een prima modem en is voorzien van actuele software. Die wordt alleen vervangen als die kapot is. Zou toch zonde zijn om die te vervangen. Sterker nog er is nieuwe update voor in de maak. Nieuwe klanten kunnen als welkomstcadeau kiezen uit korting of wifipunten. Overigens heb je in een redelijk standaard woning niet een extra wifipunten nodig. En als u ze wil dan moet u vaak kabels trekken naar iedere verdieping om het optimaal te krijgen. 


Alles wat kado gegeven word aan nieuwe en evt bestaande klanten, betalen we met z'n allen.

KPN wil geld verdienen, dus het is altijd een sigaar uit eigen doos.

Dus ook jou modem


Beste, omdat hij al oud is, ik al 16 jaar bij de club zit, nieuwe klanten wel een nieuwe krijgen - net als Wifi versterkers - en ik mij niet als vaste, trouwe klant gewaardeerd voel.

KPN is geen club. Het is een commercieel bedrijf waar u klant bij bent. U dient gewoon netjes te betalen iedere maand. Hoe u zich daarbij voelt maakt voor KPN geen ene moer uit.


Reageer