Skip to main content
Antwoord

Kan ik apparatuur inleveren bij een KPN winkel?

• July 8, 2025
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

mijn vragen is kan ik de apparaten bij de winkel door geven hier in Lelystad? want tot nu nog geen doos ontvanger.

Met Vriendelijk Groet 

monica Wolffgramm

Beste antwoord door JanD

Beste ​@monica maura Oliveira de als je een verzoek van KPN hebt gekregen om apparatuur (gratis) terug te sturen, mag je dat ook in een lokale KPN winkel inleveren.

Ze geven je echter geen inleverberwijs, dus sta er op dat ze een aantekening in de pc bij je account zetten dat je de spullen ingeleverd hebt, als ze iets binnen je account doen kun je altijd meekijken of het goed genoteerd wordt.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 8, 2025

Beste ​@monica maura Oliveira de als je een verzoek van KPN hebt gekregen om apparatuur (gratis) terug te sturen, mag je dat ook in een lokale KPN winkel inleveren.

Ze geven je echter geen inleverberwijs, dus sta er op dat ze een aantekening in de pc bij je account zetten dat je de spullen ingeleverd hebt, als ze iets binnen je account doen kun je altijd meekijken of het goed genoteerd wordt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@monica maura Oliveira de en welkom bij de KPN Community! Wat JanD aangeeft klopt. Daarnaast wil ik je ook als tip meegeven dat je het zonder retourdoos ook op kunt sturen. 

Zie hiervoor ook onze pagina over het terugsturen van je KPN apparatuur. Specifiek: 

Ik heb geen retourdoos gekregen. Hoe moet ik mijn apparatuur terugsturen?

Gebruik dan een andere doos om je apparatuur in terug te sturen. Lever 'm in via een PostNL punt bij jou in de buurt en laat daar je streepjescode zien. Deze kan je vinden in je mail of via de bestelstatus in MijnKPN.

Vind een PostNL locatie in de buurt

Hopelijk lukt het zo!