Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de telefoonkabel verwijderen uit de Experia Box, nu ik geen telefonie meer heb?

• February 20, 2025
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Misschien simpele vraag, maar beter weten dan achteraf iets moeten oplossen.

Ik ben van Telfort naar KPN-abonnement gegaan. Nu is mijn vaste telefoon er af. 

Dan kan ik de kabel van telefoon toch uit de experiabox V10 verwijderen? Of wordt deze ook door andere apperatuur gebruikt?

Beste antwoord door Ik_Combineer

De kabel of kabels welke in de groene poorten van de V10 zitten kun je zonder zorgen verwijderen. Let er op dat een zelfde soort kabel ook in een grijze poort zit. Die moet je er niet uit halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 20, 2025

De kabel of kabels welke in de groene poorten van de V10 zitten kun je zonder zorgen verwijderen. Let er op dat een zelfde soort kabel ook in een grijze poort zit. Die moet je er niet uit halen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Dank je wel.