Skip to main content
Antwoord

Kan ik een Fritzbox bij de installatie monteur kopen?

• October 21, 2022
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Deze maand komt KPN monteur installeren ( internet en TV) kan ik bij hem Fritz Box koppen en deze door hem laten installeren ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @JosK9 ,

Je kunt de Fritzbox alleen maar huren van KPN, en dus niet kopen.

Wat kost de FRITZ!Box?

Stel je abonnement samen en kies voor de FRITZ!Box voor € 7,49 per maand (minimaal 6 maanden). Je krijgt dan de FRITZ!Box in je installatiepakket en kunt gebruikmaken van KPN Service Plus. 

FRITZ!Box is voor nieuwe klanten beschikbaar i.c.m. een 1-jarig internetabonnement.

Ik adviseer je om zo snel mogelijk te bellen met 0800-0402 en daar dan je bestelling te wijzigen. Het telefoonnummer is hiervoor doordeweeks te bereiken tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 21, 2022

Hallo @JosK9 ,

Je kunt de Fritzbox alleen maar huren van KPN, en dus niet kopen.

Wat kost de FRITZ!Box?

Stel je abonnement samen en kies voor de FRITZ!Box voor € 7,49 per maand (minimaal 6 maanden). Je krijgt dan de FRITZ!Box in je installatiepakket en kunt gebruikmaken van KPN Service Plus. 

FRITZ!Box is voor nieuwe klanten beschikbaar i.c.m. een 1-jarig internetabonnement.

Ik adviseer je om zo snel mogelijk te bellen met 0800-0402 en daar dan je bestelling te wijzigen. Het telefoonnummer is hiervoor doordeweeks te bereiken tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00.