Skip to main content
Antwoord

Kan ik een nieuwe wandbeugel Experia Box V10 krijgen?

• February 4, 2025
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Helaas ben ik de wandbeugel van mijn Experia Box V10 kwijtgeraakt na een verbouwing. De box ligt nu plat maar moet opgehangen worden in de meterkast. De beugel is helaas foetsie. 

Kan er een nieuwe beugel toegestuurd worden?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Remotje10 

Bel morgen met klantenservice via 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18:00 uur. Dan sturen ze je direct een nieuwe beugel toe, verwacht ik. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Hallo ​@Remotje10 

Bel morgen met klantenservice via 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18:00 uur. Dan sturen ze je direct een nieuwe beugel toe, verwacht ik. Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Remotje10 , welkom op de community! Jammer om te horen dat de wandbeugel van je ExperiaBox V10 kwijt is geraakt na de verbouwing. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of zij een nieuwe beugel kunnen opsturen? Laat je het even weten? Hopelijk heb je snel weer een beugel zodat je de ExperiaBox kunt ophangen in de meterkast!