Hallo @Percipio
Nee, dat kan je niet meer achterhalen, zodra het modem uitgezet of herstart wordt is de log leeg, het wordt ook niet ergens opgeslagen.
Zou KPN well kunnen zien of er internet activiteiten zijn geweest in een bepaalde periode ??
Nee, ze mogen die gegevens niet bewaren.
Kan je in de Playstation misschien zien wanneer die gebruikt is?
Hoi @Percipio, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of iemand vaker binnen is geweest! Wij kunnen daarvoor niets inzien, dat soort gegevens mogen we inderdaad niet bewaren.
Volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb het zelf niet kunnen vinden op mijn PlayStation in ieder geval.
Kunnen jullie wel zien of er internet activiteiten op het ( mijn ) adress is geweest in een periode ?
Hoi @Percipio, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten of iemand vaker binnen is geweest! Wij kunnen daarvoor niets inzien, dat soort gegevens mogen we inderdaad niet bewaren.
Volgens mij is dat niet mogelijk, ik heb het zelf niet kunnen vinden op mijn PlayStation in ieder geval.
Nee, we hebben niet de mogelijkheid om een periode te specificeren. Dit is niet iets waar wij je bij kunnen helpen.