Skip to main content

Ik zit zelf nog bij XS4all en heb maanden geleden contact opgenomen met een medewerker van kpn. Er was toen een leuke aanbieding bij Kpn en ondanks dat ik duidelijk 2 keer mijn vraag had herhaald heb ik verkeerde informatie gekregen. Ik heb een fritzbox 7590 modem en 2 repeaters met Mesh technologie waar ik erg tevreden mee ben. Dit wilde ik zo houden en alleen overstappen naar een Kpn abonnement. Dit kon volgens de medewerker niet want ik was verplicht om een modem van Kpn te nemen en hier ook maandelijks voor te betalen? Paar maanden later sprak ik telefonisch een andere medewerker en toen kon het weer wel maar de aanbieding was niet meer geldig. Vorige sprak ik iemand in de winkel en die twijfelde. Het is nogal onduidelijk.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ik zit zelf nog bij XS4all en heb maanden geleden contact opgenomen met een medewerker van kpn. Er was toen een leuke aanbieding bij Kpn en ondanks dat ik duidelijk 2 keer mijn vraag had herhaald heb ik verkeerde informatie gekregen. Ik heb een fritzbox 7590 modem en 2 repeaters met Mesh technologie waar ik erg tevreden mee ben. Dit wilde ik zo houden en alleen overstappen naar een Kpn abonnement. Dit kon volgens de medewerker niet want ik was verplicht om een modem van Kpn te nemen en hier ook maandelijks voor te betalen? Paar maanden later sprak ik telefonisch een andere medewerker en toen kon het weer wel maar de aanbieding was niet meer geldig. Vorige sprak ik iemand in de winkel en die twijfelde. Het is nogal onduidelijk.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Geen probleem. Alles is functioneel met een 7590. Selecteer in de FB het KPN profiel en alle services kunnen doorwerken.


Als ik je goed begrijp ben je van plan naar Hussel over te stappen?

Als het je eigen 7590 is, dan kun je die uiteraard gewoon blijven gebruiken in het hussel abonnement dat ongeveer 12.50 per maand goedkoper is dan het XS4All abbo. De experiabox zet je dan ongebruikt op zolder.

Als je de 7590 van xs4all hebt zul je die moeten inleveren en binnen Hussel 7.50 extra in de maand betalen voor een nieuwe Fritzbox, met extra support.Je komt dan uit op de kosten die je ongeveer bij XS4all ook had.

Let ook even op je xs4all emailadres als je overgaat naar hussel.