Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn modem en tv-ontvangers laten vervangen voor de nieuwste versie?

  • 28 August 2024
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo, kan ik ergens een aanvraag doen om mijn modem en tv kastjes te laten vervangen door de nieuwste versie?

Welk merk en type modem heb je nu en welk merk en type tv decoder @Jj445 ???


Hallo

Ik heb modem experia box V10A

Kastje tv Arris VP 2952


Dat zijn nog prima apparaten. De Arris vip2952 staat hier ook.

Ondervind je problemen?


Dank voor je antwoord!

Nou ik zag nieuwe versies met wellicht nieuwe mogelijkheden...…

Ik krijg wel het idee dat er voor nieuwe klanten van alles kan en aangeboden wordt en bestaande klanten achteraan de rij staan. Bijna onmogelijk wordt het gemaakt om iemand te spreken. Slecht functionerende robots....lastig te achterhalen tel nummer etc

Ik ben wel blij met je antwoord

 


Misschien kan je overgaan naar de nieuwste abonnementsvorm. Kijk hier even rond.


Hallo @Jj445 .

Nou ik zag nieuwe versies met wellicht nieuwe mogelijkheden...…

Ik krijg wel het idee dat er voor nieuwe klanten van alles kan en aangeboden wordt en bestaande klanten achteraan de rij staan. Bijna onmogelijk wordt het gemaakt om iemand te spreken. Slecht functionerende robots....lastig te achterhalen tel nummer etc

 

Jouw modem V10A is prima en niet verouderd. KPN gaat die niet vervangen. 

Je kunt wel de nieuwste TV-ontvanger in bruikleen krijgen door te verlengen. Je moet dan wel contractvrij zijn. 

Dat verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

Waarschijnlijk wordt jouw abonnement dan ook goedkoper. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Als je overgaat naar het nieuwe abonnement krijg je wel de nieuwe ontvanger. Maar niet een nieuwe modem, je houdt de v10a. KPN ruilt goede modems niet zomaar om.


Dank voor je info!


Reageer