Skip to main content

Er is vannacht een storing geweest waardoor mijn wifi thuis het niet doet.

omdat ik buitenland zit kan ik hem niet resetten.

kunt u dit doen ? Ivm mijn cameta’s

 

Niets. Resetten als u weer thuis bent.


Niets. Resetten als u weer thuis bent.

Dit kan wel.

 

Er is vannacht een storing geweest waardoor mijn wifi thuis het niet doet.

omdat ik buitenland zit kan ik hem niet resetten.

kunt u dit doen ? Ivm mijn cameta’s

 

Ga naar deze link, dan krijgt je modem een reset!

LET OP: Een reset is wat anders dan een reboot he!
Dus als je een custom WiFi naam of wachtwoord hebt gemaakt heb je hier niks aan.

Goed om te weten: reset je het modem? Dan worden alle instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. En verlies je de persoonlijke wijzigingen die je hebt gedaan. Dan kan het zijn dat je producten die op je modem zijn aangesloten nog een keer moet aansluiten. Zoals een smart thermostaat.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


Met een echte reset naar fabrieksinstellingen gaan ook alle poort forwardings verloren. En dan zou @Johan Akkerman sowieso geen toegang meer hebben tot zijn camera's. 


Met een echte reset naar fabrieksinstellingen gaan ook alle poort forwardings verloren. En dan zou @Johan Akkerman sowieso geen toegang meer hebben tot zijn camera's. 

Algemene camera’s gaan meestal via semi cloud. Deze hebben enkel wifi nodig, poort forwarding is daar niet nodig. 
 

Hij vroeg naar een online reset, en dat is mogelijk.

Echter is een reset geen reboot, daar moet hij goed over nadenken of dit hem wel past.

Als het modem helemaal standaard is, zonder instellingen of aanpassingen dan kan je hiermee prima uit de weg.


Je kunt het modem niet uit het buitenland resetten. 

Dat kan pas als je thuis ben van jouw reis uit het buitenland. 

Maar let op: als je modem reset dan ben je ook de instellingen kwijt van jouw camera's en van jouw thermostaat. Dus denk goed na voordat je het modem reset. 


Je kunt het modem niet uit het buitenland resetten. 

Dat kan pas als je thuis ben van jouw reis uit het buitenland. 

Maar let op: als je modem reset dan ben je ook de instellingen kwijt van jouw camera's en van jouw thermostaat. Dus denk goed na voordat je het modem reset. 

Wat is dit dan ?
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


Het zou leuk zijn als @Johan Akkerman zelf eens zou reageren...


Het zou leuk zijn als @Johan Akkerman zelf eens zou reageren...

Hahaha


Ik vind het wel interessant.  Ik heb een voorgevoel dat die link alleen gaat werken als je op je thuisnetwerk zit.  Maar.. ik weet het niet zeker. 

Sowieso wordt het problematisch aangezien TS z'n router waarschijnlijk offline is nu., En dan krijg je van buitenaf écht geen contact. 

 


Je kunt nog proberen om met 0800 te bellen. soms lukt een reset op afstand ons wel. Maar voorwaarde is uiteraard wel dat er nog communicatie tussen router en netwerk mogelijk is. 


Reageer