Is ie inmiddels uitontwikkeld? Anders hou ik liever de V10 via budgetthuis en stuur ik de V10a via youfone weer terug in de Retourbox.…
Admin: afgesplitst van een oud topic en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt,
Is ie inmiddels uitontwikkeld? Anders hou ik liever de V10 via budgetthuis en stuur ik de V10a via youfone weer terug in de Retourbox.…
Admin: afgesplitst van een oud topic en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt,
Is ie inmiddels uitontwikkeld? Anders hou ik liever de V10 via budgetthuis en stuur ik de V10a via youfone weer terug in de Retourbox....
Dat gaat niet werken
En met de V10a is niets mis.
Zit ook nog gewoon in het programma.
Is ie inmiddels uitontwikkeld? Anders hou ik liever de V10 via budgetthuis en stuur ik de V10a via youfone weer terug in de Retourbox....
Dat gaat niet werken
En met de V10a is niets mis.
Zit ook nog gewoon in het programma.
Die modems komen van KPN en gaan er ook weer naar toe. Precies hetzelfde antwoordnummer in Alphen aan de Rijn. Ik denk dat ze van daar in de meeste gevallen recht de milieustraat in gaan.
Hallo
Retouren worden, indien geschikt, weer opnieuw aan klanten uitgeleend.
Maar je mag van mij gerust eigenwijs zijn, de gevolgen zijn voor jouw rekening.
Succes.
Hallo
Maar je mag van mij gerust eigenwijs zijn, de gevolgen zijn voor jouw rekening.
Succes.
Het hele techniek deel loopt via KPN. You phone en Budget zijn alleen maar tussenpersoon. Kost mij 99 Euro als ik een modem niet retouneer. Ik zal het eerst wel eens testen voor ik besluit wat ik doe. Ik zie veel verhalen op internet dat het V10a modem slechter is dan V10. Maar als er hier eindelijk eens glasvezel komt heb ik waarschijnlijk toch weer de V10a nodig….
Ach ja, ze worden ook massaal op marktplaats aangeboden. Dat is goedkoper dan 99 euro boete betalen.
Ik denk dat ze van daar in de meeste gevallen recht de milieustraat in gaan.
Dat gaan ze niet. Ze worden gewoon weer uitgegeven aan nieuwe klanten. Die v10a die jij van Youfone krijgt is zo goed als zeker een gebruikte.
Voor beide modellen is KPN nu nog nieuwe software aan het ontwikkelen. Het is alleen wel de vraag of die software ook op de modems van YouFone en Budgetthuis komt. Ik denk voorlopig nog niet.
Het hele techniek deel loopt via KPN. You phone en Budget zijn alleen maar tussenpersoon.
Dat kan zo zijn. Maar jij als klant hebt hier niets mee te maken.
Maar als er hier eindelijk eens glasvezel komt heb ik waarschijnlijk toch weer de V10a nodig….
Hallo
Ach ja, ze worden ook massaal op marktplaats aangeboden. Dat is goedkoper dan 99 euro boete betalen
Op Marktplaats iets kopen wat niet van jou is, kan nog veel meer gaan kosten dan €99.
Modems worden uitsluitens in bruikleen uitgegeven door KPN en aan KPN gelieerde providers.
Dus de verkoper is al illegaal bezig en de koper ook, want die doet aan heling, met grote kans dat zo'n modem door KPN geblokkeerd is en niet gaat werken.
Hier ook een v10 op glasvezel
Ik heb ook een V10 op glasvezel. Verder moet je goed uitkijken met het gebruik van modems die niet door kpn zelf geleverd zijn. In sommige gevallen hebben die eigen, provider specifieke firmware, die niet uitwisselbaar is. Ik heb ooit eens een V10 van Telfort geprobeerd op m'n kpn lijn (toen nog DSL) maar dat werkte absoluut niet. Het zou ook kunnen dat je geen firmware-updates krijgt (ook al zou je dat met de huidige nieuwste firmware-update ook een voordeel kunnen noemen), omdat het modem niet bekend is bij kpn. Kortom: wees gewaarschuwd!
Maar als er hier eindelijk eens glasvezel komt heb ik waarschijnlijk toch weer de V10a nodig….
Hallo
Ach ja, ze worden ook massaal op marktplaats aangeboden. Dat is goedkoper dan 99 euro boete betalen
Op Marktplaats iets kopen wat niet van jou is, kan nog veel meer gaan kosten dan €99.
Modems worden uitsluitens in bruikleen uitgegeven door KPN en aan KPN gelieerde providers.
Dus de verkoper is al illegaal bezig en de koper ook, want die doet aan heling, met grote kans dat zo'n modem door KPN geblokkeerd is en niet gaat werken.
Ik denk niet dat kpn het erg vind dat ze 99 euro krijgen in plaats van een modem. Anders gingen ze wel achter die marktplaats verkopers aan.
Hallo
Hallo
Dan komen ze zeker langs met een busje en een knokploeg om me inmekaar te trimmen omdat ik een modem heb gekocht op Marktplaats.
Hallo
Dan komen ze zeker langs met een busje en een knokploeg om me inmekaar te trimmen omdat ik een modem heb gekocht op Marktplaats.
Wie weet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.