Skip to main content
Vraag

Kan ik Proton VPN installeren op de Box 12?

• February 2, 2026
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

Dag, kan ik een Proton VPN installeren op mijn KPN Box 12? Zo ja, hoe doe ik dat? Geef mij duidelijke instructies hoe ik de installatie moet uitvoeren. Kan je uitlezen in mijn modem of de installatie goed is gelukt? Dank je wel! 

7 reacties

• February 2, 2026

Nee dat kan niet.

JanD
Superuser
  • February 2, 2026

Beste ​@Solastagia binnen de modem/router bestaat geen mogelijkheid om een VPN te activeren.

Als je Windows gebruikt, kun je de VPN-instellingen in Windows wel instellen.

Succes.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • February 2, 2026

.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2026

Een vpn kun je alleen installeren op een laptop, tablet, smartphone, streamingbox. 

• February 2, 2026

Een vpn kun je alleen installeren op een laptop, tablet, smartphone, streamingbox. 

Ook op sommige routers. Bijvoorbeeld op een Fritzbox kan dat volgens mij. Maar niet op de apparatuur van KPN. 

• Auteur
  • February 2, 2026

Kan je mijn profiel verwijderen? Dank!

Admib​​​​​n: samengevoegd met je bestaande topic

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Solastagia. De anderen hebben je al op weg geholpen zo te zien, het is niet mogelijk om een VPN te installeren op de Box 12. Het kan wel op andere apparaten. Lukt het om het daar op te installeren?

Ik zag dat je ook een ander topic had aangemaakt met de vraag om een profiel te verwijderen, welk profiel bedoel je daarmee? Is dat je profiel hier op de community of een ander profiel?