Kan ik update Experiabox v10 weigeren ?
Nee. Dat kan niet.
Nee. Dat kan niet.
Waarom niet ? Als ik de komende weken 's nacht mijn modem uitzet kan KPN er niet bij en dan kunnen ze het niet verzieken ook. Veel mensen hebben hierdoor problemen en KPN heeft niet de oplossing.
Waarom niet ? Als ik de komende weken 's nacht mijn modem uitzet kan KPN er niet bij en dan kunnen ze het niet verzieken ook. Veel mensen hebben hierdoor problemen en KPN heeft niet de oplossing.
Je kan het modem 's nachts uitzetten. Daarmee kan je het updaten misschien uitstellen. Maar er komt een moment dat je 's ochtends het modem aanzet en dat die dan meteen de update installeert.
Er zit nergens in het modem een instelling waarmee je het updaten uit kan schakelen.
Je kan het modem 's nachts uitzetten. Daarmee kan je het updaten misschien uitstellen. Maar er komt een moment dat je 's ochtends het modem aanzet en dat die dan meteen de update installeert.
Er zit nergens in het modem een instelling waarmee je het updaten uit kan schakelen.
jammer
Hoi
In de Kennisbank kan je meer lezen over wat je in de nieuwe software kunt doen:
Ik had het al eerder vermeld op een ander draadje volgens mij, dat het me inmiddels wel is gelukt om de portforwarding van de Experiabox V10 in te stellen voor mijn camera's . Alles doet het weer. Het heeft me wel 1.5 dag “modderen” gekost, maar het probleem is dus helemaal opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.