Beste Kpn
ik wil graag voor mijn steam deck wifi 6e gaan gebruiken maar ik heb nu Expedia v10 en die ondersteunt dat geloof ik niet!? Hoe kan ik in aanmerking komen om wel van wifi 6e gebruik te kunnen maken?
Beste Kpn
ik wil graag voor mijn steam deck wifi 6e gaan gebruiken maar ik heb nu Expedia v10 en die ondersteunt dat geloof ik niet!? Hoe kan ik in aanmerking komen om wel van wifi 6e gebruik te kunnen maken?
De experiabox V12 heeft wifi6 ingebouwd.
Maar omdat je V10 prima geschikt is acht ik de kans klein voor een modem wissel.
Â
KPN heeft nog geen wifi apparatuur die wifi 6e ondersteunt. De V12 en de "super"WiFi 2 ondersteunen wifi 6 maar geen 6e.
Ik weet ook niet wat je verwacht van 6e, maar in een thuissituatie zie ik de meerwaarde niet echt. Een goede wifi 5 omgeving is naar mijn mening ruimschoots zelfs al voldoende immers ook daarmee zijn snelheden van 600Mbps prima te halen en dat is waarschijnlijk al zes keer zoveel als dat je in de praktijk op één apparaat zult gebruiken.
Dankje voor je bericht ik haal nu 370 mbps met m’n wifi, en wil met mijn steam deck lekker snel m’n games kunnen downloaden heb nu 1 gigabyte glaslijn! Dus ben benieuwd wat er mogelijk is?
Je modem word niet zomaar omgeruild. Je kunt SuperWiFi's kopen.
​
Dankje voor je bericht ik haal nu 370 mbps met m’n wifi, en wil met mijn steam deck lekker snel m’n games kunnen downloaden heb nu 1 gigabyte glaslijn!Â
Als ik het goed heb kan je in steam deck zien wat de snelheid is waarmee je downloadt.
Wat is de snelheid die jij haalt bij die downloads?
​
Ja. De zwarte. De witte niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.