Skip to main content
Beantwoord

Kan ik zonder problemen IPv6 uitschakelen op mijn Box 12?

• 7 januari 2025
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, gister box 12 moeten resetten na stroomstoring. ik heb een CEMM energiemonitor die, na de reset, niet meer “van buiten” bereikbaar is. Is bij hun sinds gisteren offline.Wel op mijn interne netwerk. Contact gezocht met de leverancier,  en die adviseren me om in de box 12 IPv6 uit te zetten…? (kan dat wel en hoe doe je dat…?) Ik heb diverse onderwerpen hierover gelezen op het forum maar mijn vraag is of dat verstandig is om te doen ( als het kan) en wat mogelijke andere problemen kunnen worden.

kan iemand mij helpen?

Jasto

Beste antwoord door Jasto

Hallo, zonder dat ik iets heb aangepast werkt het weer als vanouds…. De energiemonitor is weer van buitenaf bereikbaar. Soms is geduld een schone zaak…….🤔 

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 44 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Hallo, zonder dat ik iets heb aangepast werkt het weer als vanouds…. De energiemonitor is weer van buitenaf bereikbaar. Soms is geduld een schone zaak…….🤔 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16393 reacties
  • 10 januari 2025

Hoi ​@Jasto. Wat goed om te lezen dat je energiemonitor weer van buitenaf bereikbaar is! 😊

• Topper
  • 13 reacties
  • 20 maart 2025

Waarom is mijn reactie verwijderd???

Is het omdat ik commentaar had op de gang van zaken.

Dus mensen mogen niet boos zijn dat ze 7 dagen zonder internet zitten terwijl iedereen weet dat er een simpele oplossing is die meteen uitgevoerd kan worden.

Je mag hier dus alleen maar zeggen dat KPN de beste provider is maar zodra er kritiek wordt gegeven op de gang van zaken wordt je antwoord gewoon verwijderd dat is alle behalve netjes andere forum bezoekers mogen toch ook weten dat niet alles koek en ei is!!!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 20 maart 2025

Beste ​@RienvH je reactie is niet verwijderd, maar er is een zelfstandig topic voor aangemaakt, zie

hieronder:

• Topper
  • 13 reacties
  • 20 maart 2025
JanD schreef:

Beste ​@RienvH je reactie is niet verwijderd, maar er is een zelfstandig topic voor aangemaakt, zie

hieronder:

Had er dan niet gelijk een verwijzing moeten staan nu dacht ik dat het bericht was verwijderd, 

als ik vandaag niet weer had gereageerd was ik dit nooit te weten gekomen. 

Dankjewel Jan fijne dag verder

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 20 maart 2025

Beste ​@RienvH als je op je eigen avatar/logo klikt zie je alles wat jou aangaat, dus ook de (door KPN) geposte berichten.

*