Skip to main content

Kan niet inloggen in de Experiabox V10A.

 

Deze site is niet bereikbaar

Check of mijnmodem.kpn een typfout bevat.

  • Als de spelling klopt, voer je een Windows-netwerkcontrole uit.

 

Door mijzelf al 4x een factory reset gedaan (reset button).
Heeft niet geholpen.
KPN “service” medewerker heeft de heleboel al gereset op alle mogelijke manieren.
Heeft niet geholpen.
http://192.168.2.254 (werkt niet)
https://129.168.2.254 (werkt niet)
mijnmodem.kpn (werkt niet)

Maar KPN zie dit niet als storing dus er wordt niets aan gedaan.
Enige oplossing KPN vaarwel zeggen en naar een andere provider gaan?

Heb je het modem al eens gereset zie o.a. onderstaande link

 

 


Hallo Jimmy,

KPN is vanochtend ruim 30 minuten bezig geweest, met steeds hetzelfde resultaat.
Als er een update o.i.d. nodig was geweest, neem ik aan dat KPN deze uitgevoerd zou hebben.
Ik kan niet in het modem, zoals gezegd, ik kan er niet in komen, kan dus helaas ook niet zien op welke SW versie de box draait.

Dank voor je reactie.

Groet.


Staat jouw router er niet bij? Neem dan contact op met je internetprovider, die kan je helpen om je 2.4GHz signaal aan te zetten.


Hallo @Exp10A 

 

Hier een paar dingen waar het aan zou kunnen liggen:

Je schrijft dat het via het IP adres niet werkt, welke melding krijg je dan, onbereikbaar of iets over onveilige verbindingen? Bij de laatste kan je gewoon kiezen voor doorgaan.

Probeer je soms in het modem te komen via een PC/laptop die op de Gasten-WiFi aangemeld is, dat gaat i.d.d. niet, je moet hem dan even via een netwerkkabel aansluiten of aanmelden op de gewone WiFi.

Heb je misschien een VPN verbinding open staan? Die even afsluiten.


Hoi @Exp10A, welkom op ons forum! 
Ik zie dat de community je al een eind op weg helpt, kom je er uit zo?


Hallo Thomas,

Het wordt opgelost.
Krijg morgen een nieuw modem, KPN is vandaag 1 uur en 45 min bezig geweest (scherm overgenomen) om te kijken of ze in het modem konden komen. 

Ik hoop morgen weer volledig online te zijn.

 

M.vr.gr.


Maar u heeft dus wel gewoon internet? Heeft u het ook vanaf een andere pc of laptop geprobeerd? 


Hallo Nick83,

Ja, ik heb het op 4 verschillende devices geprobeerd, alle met hetzelfde resultaat.
Maar zoals aangegeven, ik heb nu een nieuw modem/router en alles werkt en ik kan overal bij.

M.vr.gr.


Welk model heeft u nu gekregen? Weer een v10a?


Hallo Nick83,

Ja, ik heb het op 4 verschillende devices geprobeerd, alle met hetzelfde resultaat.
Maar zoals aangegeven, ik heb nu een nieuw modem/router en alles werkt en ik kan overal bij.

M.vr.gr.

Hoi @Exp10A, goed om te lezen dat je inmiddels een nieuw modem hebt ontvangen en je weer in kunt loggen!