Skip to main content

Hoi mijn modem box12b heeft hele ouwe update ik kan niet inloggen alleen dsl kabel uithalen opnieuw starten dan kan ik inloggen wanneer ik dsl kabel in hebt dan kan ik niet inloggen dan staat op Wrong login information kan moderator voor mij update uitvoeren aub groetjes

Hoi @Gamer-50, ik zag je ook al voorbijkomen in de Product Update van de Box 12. Irritant dat het inloggen in het modem zo lastig gaat. Heb je de Box 12 recent ook al eens een reset gegeven? Dat kan vaak helpen bij problemen met inloggen. De Box 12 gaat z'n update naar de KPN Software zeker nog krijgen, mits hij aangesloten blijft. Maar, ik zie dat je jouw forumprofiel hebt ingevuld, en dan zie ik dat je over bent gegaan naar een FRITZ!Box? Dat is ook een oplossing, en een prima modem.


Hoi @Gamer-50, ik zag je ook al voorbijkomen in de Product Update van de Box 12. Irritant dat het inloggen in het modem zo lastig gaat. Heb je de Box 12 recent ook al eens een reset gegeven? Dat kan vaak helpen bij problemen met inloggen. De Box 12 gaat z'n update naar de KPN Software zeker nog krijgen, mits hij aangesloten blijft. Maar, ik zie dat je jouw forumprofiel hebt ingevuld, en dan zie ik dat je over bent gegaan naar een FRITZ!Box? Dat is ook een oplossing, en een prima modem.

 

Hoi Erik ik heb kpn box12b uitgehaald heb nu Fritzbox van kpn gehuurd en die werkt perfect


Reageer