Ik ben al 2 weken bezig om in te loggen in mijn modem. Op advies van een klantenservice medewerker heb ik 2 weken geleden een reset gedaan met een paperclip nadat een digitale reset op afstand en 1 via mijn laptop niet hielp. Het modem was toen op geen enkele manier benaderbaar. De pagina met ip adres bleef hangen tijdens het laden.
De medewerker wist toen het antwoord ook niet, zou overleggen met de technische afdeling en terug bellen de volgende dag. Dat moet nu nog gebeuren.
Na die reset krijg ik steeds een melding dat het wachtwoord fout is en kan ik niet meer inloggen. Voorheen overigens nooit problemen gehad.
Vandaag, na 2 weken proberen en proberen, 4x contact gehad met de klantenservice, alles opgevolgd wat aangedragen werd aan oplossingen, andere browser, etc etc maar geen resultaat. Ook niet na contact met een technisch iemand, het zou wel aan mijn typen liggen dat ik een typfout had gemaakt. Knippen en plakken van het wachtwoord kan ik echter nog wel. en ik moest een laptop bekabeld aan het modem hangen dan zou het vast wel lukken . Niet dus..
Laatste gesprek na 3 uur proberen, met wéér een andere medewerker, die ook met alle al genoemde oplossingen aankwam, was helemaal het toppunt. Ik had alles gedaan wat aangegeven werd, kpn had alles aangedragen aan oplossingen. Helaas werkt het niet dus tja, daar blijft het dus bij, hij wist het ook niet meer. Het kan dus helaas niet worden opgelost. En nee, ik krijg geen nieuw modem want deze werkt gewoon. Hoe dan!
Wie weet een oplossing!!!