Skip to main content
Antwoord

Kan niet inloggen op mijn KPN Box 12, wachtwoord wordt niet herkend ook niet na reset

• December 10, 2023
  • 7 reacties
  • 163 keer bekeken

Richard van der Laan
Nieuwkomer

kan niet inloggen op mijn KPN box 12 wachtwoord wordt niet herkend ook niet na reset. En ook niet als QR code wordt gebruikt

Beste antwoord door PeterG

Edge of Firefox. En met deze link.

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Hopelijk lukt dat.

Ooit eerder met een kpn modem het wachtwoord gewijzigd via de online tool ? Dan is dat nu ook je wachtwoord.

Uitleg hoe met QR code het wachtwoord te achterhalen (tenzij dus ooit die tool is gebruikt).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 10, 2023

welk wachtwoord gebruikt u van het sticker. Zijn we er zeker van dat u het admin wachtwoord gebruikt? der zijn namelijk twee wachtwoorden  op het sticker

mvg

Richard van der Laan
Nieuwkomer

Ik gebruik het onderste zoals deze ook met deQR code is te achterhalen. Dit wachtwoord wordt ook met een afbeelding aangeduid bij de instructie.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 11, 2023

mss even een andere browser proberen zoals chrome  en evt cookies verwijder 

Richard van der Laan
Nieuwkomer

Ik heb 2 verschillende browsers uitgeprobeerd en beide werkten niet. Ook via mobiel lukte het niet

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 11, 2023

Oh ook via mobiel niet , dan houdt mijn gebrainstorm nu wel op xD. misschien weet @PeterG wel iets 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 11, 2023

Edge of Firefox. En met deze link.

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Hopelijk lukt dat.

Ooit eerder met een kpn modem het wachtwoord gewijzigd via de online tool ? Dan is dat nu ook je wachtwoord.

Uitleg hoe met QR code het wachtwoord te achterhalen (tenzij dus ooit die tool is gebruikt).

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ben je nog verder gekomen met tips van Peter, Richard?