Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op nieuw ontvangen Box 12

• December 20, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Na herhaaldelijk resetten lukt het me nog steeds niet in te loggen op mijn modem box 12b

Mijn vorige modem was na de update defect geraakt, waarna ik een nieuw modem heb gekregen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Hsaw, welke versie van de software staat er precies op jouw modem? Begint die met V12, of begint die anders? Is het inlogscherm gelijk aan het vorige modem, of is het anders?

En wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen, krijg je een foutmelding te zien of iets anders?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken hiervoor?

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2025

Hoi ​@Hsaw, welke versie van de software staat er precies op jouw modem? Begint die met V12, of begint die anders? Is het inlogscherm gelijk aan het vorige modem, of is het anders?

En wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen, krijg je een foutmelding te zien of iets anders?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken hiervoor?

• Auteur
  • Topper
  • December 23, 2025

Inloggen is inmiddels gelukt. Ik had het wachtwoord gecopy- paste van een foto. Nadat ik het handmatig invoerde lukte het me wel om in te loggen. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is me ook wel eens overkomen inderdaad, de tekstherkenning op een foto gaat wel eens mis bij sommige karakters. Gelukkig lukte het handmatig wel en kan je nu inloggen op het modem 🙂

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.