Skip to main content

Ik krijg een neer abonnement met nieuwe ontvangers en modus. Wordt r mei geïnstalleerd door KPN. Moet ik vandaag het modem ophalen bij de post moet ik eerst de oude inleveren. Dat is mij niet verteld en dat kan ook niet. Immers de KPN man komt dit 5. Ei nasluipen. Mij is verteld als het aangesloten is dan kn ik alle oude apparatuur terugsturen in de doos die ik van hun krijg. Maar helaas ik het nieuwe modem niet halen omdat ik het oude in moet leveren zo is het mij niet uitgelegd en dat kn ook niet w T eerst moet alles 5 mei aangesloten worden. Het kan niet anders zeggen ze heel bijzonder en heel irritant.

met vriendelijke groeten,

tineke Koorevaar

Hallo @Porfierstraat als je een nieuwe klant bent van KPN en je wordt begin mei aangesloten krijg je uiteraard wel de spullen toegestuurd die je nodig hebt om aan te (laten) sluiten, maar kun je uiteraard geen oude apparatuur terugsturen, want die heb je gewoon niet.

Maandag a.s. even bellen met 0800 0402 om te overleggen.

Succes.

 


Dat heb ik natuurlijk al gedaan maar het kon niet anders slechte communicatie ik baal ervan


Ik ben geen nieuwe klant maar krijg een ander abonnement ik ben al 30 jaar bij KPN maar ik moet geloof maar eens weggaan ik heb er zo genoeg van van alles.


Als je een bestaande klant bent heb je dus al een modem van KPN en die moet je bij het ophalen van het nieuwe modem meteen weer inleveren. Beleid van KPN @Porfierstraat 

 

 


Je hebt echt geen monteur nodig om het nieuwe modem in gebruik te nemen alles is vooraf al ingesteld je hoeft alleen maar stekker in stopcontact te doen en er zijn tutorials op het forum om de SuperWiFi punten aan te sluiten aan het modem

Ik had tijd terug ook de V8 ingeleverd toen ik de V10 ophaalde en thuis aangesloten heb werkte het vrijwel direct 


Hi @Porfierstraat, welkom op het forum. 

De oude modem kun je simpelweg omruilen en de nieuwe op dezelfde manier aansluiten. Dat gaat best makkelijk. De monteur komt niet alleen voor je modem, het kan namelijk zijn dat je op een andere aansluiting wordt gezet waardoor de monteur nog een aanpassing moet doen in je aansluiting of in de wijkcentrale. Laat die afspraak dus gewoon doorgaan en sluit de nieuwe modem gewoon aan na het omruilen. Of heb je je huidige modem al teruggestuurd? 

Ik hoor graag van je. 


De aanpassing van het abonnement en het omruilen van het modem zijn 2 acties die los staan van elkaar.

Op 5 mei komt er een monteur schrijft u? Wat komt die doen dan? Want normaal komt er dan geen monteur. 


De aanpassing van het abonnement en het omruilen van het modem zijn 2 acties die los staan van elkaar.

Op 5 mei komt er een monteur schrijft u? Wat komt die doen dan? Want normaal komt er dan geen monteur. 

Ik vermoed een aanpassing naar bonding. 


Ik ben geen nieuwe klant maar krijg een ander abonnement ik ben al 30 jaar bij KPN maar ik moet geloof maar eens weggaan ik heb er zo genoeg van van alles.

Ik heb recent ook een omruil gehad van het modem. Zelfs de gaatjes van de muurbeugel waren identiek. Van het stoppen en omruilen van de modem bij een PostNL punt tot het weer online zijn, zat 1 uur.

Goed om te weten is dat na aansluiten de wireless settings SSID en bijhorende wachtwoord worden hersteld. Je hoeft zelfs niet je apparatuur opnieuw draadloos in te stellen daardoor.

Het is effe wat energie erin steken maar dat is toch niet onoverkomelijk? Bekijk het positief, je hebt dadelijk nieuwe spullen! Hoe fijn is dat!
Bij problemen is er vast iemand hier die wilt helpen.


Ik krijg een neer abonnement met nieuwe ontvangers en modus. Wordt r mei geïnstalleerd door KPN. Moet ik vandaag het modem ophalen bij de post moet ik eerst de oude inleveren. Dat is mij niet verteld en dat kan ook niet. Immers de KPN man komt dit 5. Ei nasluipen. Mij is verteld als het aangesloten is dan kn ik alle oude apparatuur terugsturen in de doos die ik van hun krijg. Maar helaas ik het nieuwe modem niet halen omdat ik het oude in moet leveren zo is het mij niet uitgelegd en dat kn ook niet w T eerst moet alles 5 mei aangesloten worden. Het kan niet anders zeggen ze heel bijzonder en heel irritant.

met vriendelijke groeten,

tineke Koorevaar

En Tineke @Porfierstraat ?

Is het allemaal gelukt? Heb je zelf het modem vervangen?  


Nee dat heeft de kpn man gedaan moest ook nog iets wijzigen in het glasvezel kastje.


Nee dat heeft de kpn man gedaan moest ook nog iets wijzigen in het glasvezel kastje.

Oké de monteur dus. Maar is alles nu gelukt en werkend?