Skip to main content
  • Omdat ik een nieuwe printer wilde toevoegen aan het netwerk, kwam ik tot de ontdekking dat het signaal niet goed was. En wilde ik de instellingen van mijn modem controleren. Dit ging niet, het inloggen wat en hoe ik het deed ging niet.  Dus nadat ik de problemen met mijn wifi had geconstateerd en ook een test met de wifi manager van KPN had gedaan. Heb ik contact met de zogenaamde hulp van KPN opgenomen.. De idioterie van dit verhaal is dat je niet serieus word genomen. En het 1e contact met KPN heeft er nieteens de moeite voor genomen om dit in jullie systeem  te zetten. Zoals je zien  zoals  boven in het  screenshot  in mijn gespreks geschiedenis van mijn telefoon kunt zien, heb ik heb 22-01 2023 dus zondag contact 3x verschillenden medewerkers aan de telefoon gehad.  De 1e verbrak gewoon het gesprek, omdat hij voorstelde het modem met een houtje(prikkertje) te resetten. Ik zei dat dat waarschijnlijk toch niet hielp, maar deed het ondertussen wel degelijk. Hij begon over dat ik  straattaal sprak??? en ik snapte nieteens waar hij het over had, en zei hem dat hij gewoon een andere houding aan moest nemen want straat taal waar heb je het over???  Lijn verbroken... 2e die ik mijn probleem vertelde, zei dat het aan mijn printer lag. En terwijl ik aan het uitleggen was dat ik niet in mijn modem kon komen zei hij.  Want ik had toch gewoon WIFI en kon mijn laptop ook gebruiken. De laatste medewerker gelukkig heeft wel naar mijn verhaal geluisterd en mij idd. Ook geholpen. Zelfs in mijn laptop 
  • Laten checken dat waar ik tegenaan liep niet door mij of de printer kwam, Ik heb dan ook een andere MODEM gekregen op dinsdag pas i.p.v. maandag voor 14:30. Maar goed dit is niet zo heel erg. Ik heb dan ook zeker de twijfel en het idee dat ik bij een andere provider beter af ben.....Communicatie en service verlenen.,. KPN is niet eens capabel om een klacht of een opmerking in ontvangst te nemen. Byzonder dat je, met moeite een eerst een forum moet opzoeken om dit voor elkaar te krijgen. Deze toepassing en het uitvoeren  om simpel een klacht in te dienen is belachelijk. Zeker voor een Communicatie bedrijf is dit bizar. Het probleem dat mensen iets willen melden dus iets communiceren is geen vreemde optie, denk ik. En de vanwege storing gegeven 100gb mogen.jullie houden...... Waarom kan er niet een normale link staan waar je een klacht kan indienen????

Hallo @Miskleuntje 

 

Is het probleem met je printer nu opgelost met het nieuwe modem?

Je kan via deze link een klacht indienen: https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm


Hallo GeSp,   Nou eigenlijk had ik geen helemaal probleem met de printer, en ging Zondag mijn vraag over het probleem dat ik niet kon inloggen in mijn modem. (na constatering van de 3e medewerker is de modem vervangen omdat er inderdaad een probleem was)

-Deze klacht gaat over de manier waarop er Zondag door de klantenservice werd gereageerd. 

En meteen de vraag:  Waarom is er niet een link die je gewoon kan aanklikken om een klacht in te dienen. De link die er staat is over de klacht algemeen die je hebt gegeven gaat vervolgens zo:…. 

-Hoe dien ik een klacht in????

Vervolgens staat er misschien kunnen wij jou hieronder helpen…. 

-Wat ben ik?: 1: privé gebruik klant of 2: klein zakelijk of 3: zakelijke klant.

Ik heb de 1e en 2e want ik heb geen bedrijf maar welke keuze je ook maakt.

-Vraag 2 Waar de klacht over gaat?

-1: Factuur & Betalen, 2:Bestellen & levering...3: Instaleren & en gebruik.

-En weer staat er misschien kunnen wij jou hieronder helpen?

-….internet wifi….tv problemen …..mobiel……...digitenne…..iets anders?……. JAAA ik wil iets anders…. een klacht indienen over de manier waarop ik te woord ben gestaan door de klantenservice.  

-Telefonisch contact had ik Woensdag al  met het advies via de site de klacht in te dienen.

Kortom telefonisch contact op woensdag heeft opgeleverd dat de klacht via de site moest inclusief het screenshot met de tijd en aantal telefonische pogingen en hoelang de gesprekstijd was. ….

Maar omdat de 1e persoon geen melding heeft gemaakt van ons gesprek, kon ik daar dus ook geen klacht tegen indienen. Tegen de 2e kon dat wel, maar deze jongen gaf de printer de schuld terwijl deze nog geeneens aangesloten was, maar begreep mij waarschijnlijk verkeert, (ook dat kan, maar geef ik geen klacht voor op) De 1e  Verbreekt de verbinding en  hij hangt gewoon de telefoon op tijdens het gesprek. Want als het gesprek gewoon om  technische reden zou zijn verbroken bellen ze je gewoon weer terug.   Trouwens idioterie eigenlijk dat ik dit op een forum moet plaatsen….. Dit is bijna een week later en ik ben er nog niets mee opgeschoten, owja 100gb voor 1 week te gebruiken en een nieuwe modem, die doet wat hij hoort te doen.

Snap je nu wat ik bedoel, er kan geen algemene klacht plaats vinden omdat je gewoon in een cirkeltje blijft zitten op de site en met de hoop dat het dan gewoon weg is of het opgeeft. Net zoals de melding op Zondag  om 08:40 van ons gesprek niet terug te zien is bij KPN maar wel op mijn communicatie geschiedenis van mijn telefoon ….

Andere provider zoeken had beter geweest, want een bericht of reactie (behalve deze link waar je ook niets mee kan) van KPN bleef tot nu toe uit.


Vertel nou eens kort en bondig welk probleem je nog hebt. Bovenstaande is nogal onduidelijk.  Overigens is de klantenservice op zondag alleen bereikbaar voor echte storingen. 


Hallo GeSp,   Nou eigenlijk had ik geen helemaal probleem met de printer, en ging Zondag mijn vraag over het probleem dat ik niet kon inloggen in mijn modem. (na constatering van de 3e medewerker is de modem vervangen omdat er inderdaad een probleem was)

-Deze klacht gaat over de manier waarop er Zondag door de klantenservice werd gereageerd. 

En meteen de vraag:  Waarom is er niet een link die je gewoon kan aanklikken om een klacht in te dienen. De link die er staat is over de klacht algemeen die je hebt gegeven gaat vervolgens zo:…. 

...

 

Die link staat is ook, je moet alleen iets verder naar onderen op de pagina gaan nadat je voor Ik heb een klacht over mijn privé diensten hebt gekozen: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Maar i.d.d. niet echt heel makkelijk te vinden.

 


@Joep1965  Je vraagt om het probleem? Het staat er anders heel duidelijk, bij. Dus als je het leest staat erbij dat het was opgelost.

@GeSp  Het probleem was:  Dat degene waar ik dus een klacht voor wilde indienen geen melding van ons gesprek had gedaan. Maar het formulier heb ik ingevuld met screenshot erbij. Ik heb wel gemerkt dat ik niet de enigste ben met dit probleem om een simpele klacht in te kunnen dienen. Vandaar heb ik dit ook op het forum geplaatst. Het klachtenformulier is redelijk goed te vinden, dit was geen probleem voor mij.