Skip to main content
Beantwoord

Knipperend alarmlampje na het kortstondig loskoppelen van het glasvezelkastje (NT)

• December 27, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo, ik heb de modem even losgekoppeld van de glasvezelkabel, maar hij maakt geen verbinding meer met internet. Kan ik dit zelf oplossen of heb ik een technicus nodig?

Beste antwoord door joey92

​@Damianm 

dit lijkt op een te hoge demping van de glasvezel. misschien dat een keertje de Nokia naar beneden schuiven en weer naar boven schuiven oplossing biedt,  zo niet dan inderdaad even bellen naar de klantenservice en aangeven dat je een storing hebt. hier zal uitkomen dat er monteur nodig is om dit op te lossen.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • December 27, 2025

​@Damianm 

dit lijkt op een te hoge demping van de glasvezel. misschien dat een keertje de Nokia naar beneden schuiven en weer naar boven schuiven oplossing biedt,  zo niet dan inderdaad even bellen naar de klantenservice en aangeven dat je een storing hebt. hier zal uitkomen dat er monteur nodig is om dit op te lossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2025

Bedankt. Opgelost 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Damianm, welkom op de community. Goed om te lezen dat het met de hulp van Joey en de klantenservice al is opgelost. Weet je ook wat ze gedaan hebben? De oplossing die jou geholpen heeft kan anderen mogelijk ook helpen 🙂