Skip to main content
Antwoord

KPN Box 10 gisteren geupdate --> DYNDNS werkt niet, Port forwarding doet niets

• October 29, 2024
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

De Experia Box is gisteren geüpdate. Naast het feit dat bijna alle instellingen verwijdert zijn, werkt DYNDNS nu niet meer.

Daarnaast:

• Device bij DHCP toegekende device (genaamd Device-1) naam is niet te wijzigen
  • Port forwarding toekennen is onduidelijk. Internet IP adres label zou m.i. subnet moeten zijn (gezien 0.0.0.0/32 bij de andere port forwarding voorbeelden)
  • Port forwarding: het is onduidelijk welke poorten niet geforward moeten worden (gereserveerde poorten)
  • Port forwarding: bij het wijzigen is het veld ‘apparaat’ niet zichtbaar (allen bij toevoegen)
  • Handleiding op jullie website voor dit modem is verouderd (laat versie zien voor de update)

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @rmvdl, welkom op onze community! Inhoudelijk heb ik er niet zoveel verstand van, had je de product update al gelezen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2024

Hoi @rmvdl, welkom op onze community! Inhoudelijk heb ik er niet zoveel verstand van, had je de product update al gelezen? 

• Topper
  • December 5, 2024

Ook ik heb problemen met het instellen van mijn DYNDNS account.

Status komt uiteindelijk op UNKNOWN.

Ik heb alle mogelijkheden van instellingen / in te vullen velden al geprobeerd.

Ik kan nu vanaf het internet mijn mailserver niet meer bereiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2024

Ik heb een workaround gemaakt door mijn Synology NAS de DDNS te laten doen.

Gisteravond is mijn router ook geupdate, veel instellingen zijn overgenomen, maar ddns niet. 
krijg het ook niet niet voor elkaar het opnieuw in te stellen. 
Na het invullen van de gegevens kan wel op “toevoegen” klikken maar er gebeurt niets. (ook geen foutmelding)