Skip to main content

Als ik via een browser (edge en Chrome) wil inloggen op de Experia 12 dan accepteert deze mijn wachtwoord niet. ook niet als ik een inprivate venster open.

Het wachtwoord is 100% procent correct want als ik via de KPN-thuis app inlog op het modem, geavanceerde instellingen dan wordt er een safarivenster geopend (zelfde als op de laptop) en dan wordt het wachtwoord wél geaccepteerd

Maar via die app de modeminstellingen wijzigen is NIET TE DOEN.

Het is enorm traag, na elke stap moet het systeem 2 minuten nadenken en regelmatig loopt de app helemaal vast. Kun je de app weer opnieuw opstarten en opnieuw inloggen op het modem en voor je verder kunt ben je (getimed) 4 minuten verder.

Ik heb alle caches en cookies verwijderd, zelfs een oude afari en Opera geinstalleerd maar niets helpt..

Weet iemand wat het probleem is?

 

op deze manier gooi ik die experia nog ns de deur uit en stap over naar een Fritzbox of een eigen router, wat een gedoe wlek keer

 

 

Hallo @Mennetalsma de Experia 12 bestaat niet, je bedoelt waarschijnlijk de KPN Box12.

Probeer eens in te loggen via deze link:

https://192.168.2.254

veiligheidsmeldingen kun je negeren en doorheen enteren.

 


Beste @Mennetalsma, welkom! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, staan in het topic hieronder nog een aantal tips waarmee het inloggen zeker moet lukken:

 

 


Het is toch te zot voor woorden dat je op een windows-pc uiteindelijk alleen met Firefox in kunt loggen op de router. Met Chrome, Mozilla en Edge lukt het niet. Ook niet in incognito-modus..

op de Ipad/Iphone kan het gewoon met Chrome Wat is dat voor krakkemikkig systeem.

 

En als je dan eenmaal binnen bent gaat alles via mijnmodem.kpn en dat is me een partij traag…. Alles duurt 10sec of meer…. 🥵

 

Geen goede reclame voor KPN..

Ben helemaal klaar met die KPN-Box… 

 

Hij gaat definitief bij t grofvuil!!!

 


Er zijn maar een paar honderd vsn deze reacties dus waarom iets doen? Die hele kpn- box is totaal ruk. Rommel. En dan niet fatsoenlijk antwoorden maar zeggen dat je de i structies voor de 40ste keer moet lezen. Helemaal de

weg kwijt daar bij kpn.


@Mennetalsma Wanneer je het KPN abonnement opzegt wilt KPN de BOX 12 terug.

@arthur123 De BOX 12 gaat over op nieuwe software.  Mogelijk gaat het hierna beter.
Het kan nog wel een tijdje duren voordat elke BOX 12 de nieuwe software heeft.


Het is toch te zot voor woorden dat je op een windows-pc uiteindelijk alleen met Firefox in kunt loggen op de router. Met Chrome, Mozilla en Edge lukt het niet. Ook niet in incognito-modus..

op de Ipad/Iphone kan het gewoon met Chrome Wat is dat voor krakkemikkig systeem.

 

Ja, ideaal is het zeker niet, Menne. In de nieuwe Software is dit probleem opgelost. Het is dan, helaas, ook afwachten tot je die krijgt. Als je alleen een Box 12 hebt, of een Box 12 met alleen SuperWifi 2, dan ben je (in verhouding) relatief snel nog aan de beurt. Heb je SuperWifi 1 en/of Experia Wifi, dan is het helaas nog iets langer wachten.

 

 

En als je dan eenmaal binnen bent gaat alles via mijnmodem.kpn en dat is me een partij traag…. Alles duurt 10sec of meer…. 🥵

 

Hiervoor zien we wel dat als je één keer iets aanpast bij je wifi instellingen, dat de interface daarna sneller werkt.

 

 

Hij gaat definitief bij t grofvuil!!!

Je hebt ook de optie om een eigen modem te gebruiken. Kijk voor meer info daarover op kpn.com/eigenmodem. Let er dan wel op dat je de Box 12 wel in de kast laat liggen. Als er eens iets aan de hand is, dan heb je de Box 12 nog wel nodig als je contact met ons opneemt.Â