Skip to main content

Oplossing zelf gevonden (browser cookies in Firefox). Helpt mogelijk anderen.

TOCH NOG PROBLEEM: Ik was net ong 2 min niet actief op de pagina en kreeg weer een time-out. Kon weer niet inloggen. Weer cookies verwijderd. Krijg melding dat er al maximum session count is. Misschien fijn als de inlogexperts eens naar Firefox kunnen kijken!

 

----------------

Hoihoi,

Ik heb sinds een paar weken de KPN Box 12 (net verhuisd). Ik besloot vandaag eens de SSID en wachtwoorden aan te passen.

Inloggen lukte prima met het admin wachtwoord op de sticker op het modem (mijnmodem.kpn). Ik werd toen verplicht om het wachtwoord te wijzigen en heb dat netjes gedaan (generator van Keepass en daarin direct opgeslagen). Vervolgens inloggen met mijn nieuwe wachtwoord werkte ook goed. Mijn aandacht werd toen even weggetrokken en toen ik terugkwam was ik uitgelogd. Waarschijnlijk een time-out.

Inloggen met mijn nieuwe, zojuist opgeslagen wachtwoord lukte niet. Ook niet met een spatie of v er voor of achter (mss door verkeerd gebruik ctrl+v). Ik heb toen het modem gereset met een pin.

Ben even buiten in de zon gaan zitten en even later doet internet en Wifi en alles het weer. Echter lukt het me nu ook niet meer om in te loggen met het admin wachtwoord. Deze had ik al letterlijk op mijn pc uitgetypt en toen gebruikt om in te loggen (en dat werkte de eerste keer). Ik heb alles gedubbelcheckt en ook de QR-code gebruikt om het admin wachtwoord daar te checken. Er staan geen ambigue tekens in het wachtwoord (zoals 0O, of Il|1). Maar geen succes.

Ik wilde nog wat andere situatiegegevens delen en kwam toen bij de oplossing. Ik zal alsnog wel even posten, want mss helpt het anderen!

Ik deed alles via Firefox. Zojuist in Edge geprobeerd en toen lukte het wel. Firefox werkte wel na het verwijderen alle cookies gerelateerd aan mijnmodem.kpn (maar niet vergeten eerst bij Edge uit te loggen, want dan krijg je een andere foutmelding :grin: ).

 

> Helpt mogelijk anderen.

 

Dank. Inderdaad exact hetzelfde probleem. Ook firefox gebruiker. Cookies verwijderen helpt (voorlopig)

 

pCtrl] ]Shift] ]i] > Opslag > Cookies > Alles verwijderen (bij een NLs-talige firefox)


KPN Box 12, admin wachtwoord werkt niet na reset.


Hallo @f2hfritsgbl , zie mijn antwoord in jouw eigen topic:

Of een nieuwe modem | KPN Community


KPN Box 12, admin wachtwoord werkt niet na reset.

Met grote letters schrijven gaat het probleem niet oplossen. Waarom heeft u niet gereageerd op een KPN medewerker en een forumlid dat u wilde helpen?


Hier hetzelfde probleem ondervonden. Heb daarna ook proefondervindelijk het met Edge geprobeerd en toen lukte het wel!

Had ik maar eerder op dit forum gekeken, had me een boel frustratie gescheeld. ;-)

 


Dag allemaal,

bij mij werkt het ook niet. Resets ed. gedaan maar helaas. Kan het ook liggen aan het feit dat Safari mijn browser is? Iemand een oplossing?


Hoi @Geertjan2, we zijn hiermee bezig maar het gebruiken van een andere browser is momenteel even de oplossing


Hoi @Geertjan2, we zijn hiermee bezig maar het gebruiken van een andere browser is momenteel even de oplossing

Firefox op mijn Mac gezet, maar nog steeds foutmelding. Edge op de Mac gezet, idem. Reset en terugzetten naar fabrieksinstellingen daarna, helaas, nog steeds een foutmelding. Ik wil graag wifi aanmaken voor gastgebruik. Is er geen andere manier?


Hoi @Geertjan2, we zijn hiermee bezig maar het gebruiken van een andere browser is momenteel even de oplossing

Firefox op mijn Mac gezet, maar nog steeds foutmelding. Edge op de Mac gezet, idem. Reset en terugzetten naar fabrieksinstellingen daarna, helaas, nog steeds een foutmelding. Ik wil graag wifi aanmaken voor gastgebruik. Is er geen andere manier?

Ik heb hetzelfde gehad vorige week

 

Telefoontje naar de helpdesk en die resetten hem op afstand.

 

De dame legde me uit dat bepaalde V12 boxen een bug hebben en die harde reset niet accepteert

 

Zij resette de box en ik kon weer inloggen

succes


Gebeld met de helpdesk maar het hielp allemaal niet. Ik wil een gastennetwerk aanmaken, dat kan ook via de KPN Thuis app. Dus dat maar gedaan.