Skip to main content

Sinds van de week heel wat probleempjes met KPN, het begon met wegvallend tv signaal, slechte internet verbinding en nu heb ik helemaal niks meer. Servicetool uitgevoerd en als laatste stap is een monteur.

Ik ben vrij zeker dat de modem het begeven heeft, maar er is geen optie tot contact met service desk. Hoe kan ik aan een nieuwe modem komen zonder hier een monteur voor laten langskomen?

 

Hallo @Neluzz ,

Gaat het om een V7, V8 of V9 modem? 
 

Dan kun je de omruil voor een nieuw modem zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 


Hallo @Neluzz ,

Gaat het om een V7, V8 of V9 modem? 
 

Dan kun je de omruil voor een nieuw modem zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 

 

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb perongeluk op een vinkje gedrukt, was niet de bedoeling.

 

Ik heb een kpn box 12, kan ik die ook ruilen?


@Neluzz Goedemorgen, ik vermoed van niet maar ik kijk graag even voor je! Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat is gedaan? Dan loop ik het voor je na.


@Neluzz Goedemorgen, ik vermoed van niet maar ik kijk graag even voor je! Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat is gedaan? Dan loop ik het voor je na.

@Remco_ profiel is geupdate, hopelijk voldoende info zo


Is er iemand anders die misschien kan kijken hoe of wat, we zitten nu zonder tv en internet.

Alvast bedankt Niels


Als bij de KPN Box alle lampjes uit zijn, dan zal er vandaag echt niets meer aan te doen zijn…


@Neluzz Ik heb je verbinding doorgemeten en ik krijg ook geen contact meer met het modem. Ik vrees dat dit inderdaad lastig is om vandaag dan opgelost te krijgen. Je kan even goed de stroomadapter nalopen om te kijken of die goed vast zit en of de stroomschakelaar is ingeschakeld. Helpt dat niet dan zullen we het modem moeten vervangen en opsturen naar een servicepunt in de buurt. Ik heb op het nummer in jouw profiel wel vast een noodbundel geactiveerd zodat je jouw telefoon dan tijdelijk kunt instellen als hotspot ter overbrugging. 


@Neluzz Ik heb je verbinding doorgemeten en ik krijg ook geen contact meer met het modem. Ik vrees dat dit inderdaad lastig is om vandaag dan opgelost te krijgen. Je kan even goed de stroomadapter nalopen om te kijken of die goed vast zit en of de stroomschakelaar is ingeschakeld. Helpt dat niet dan zullen we het modem moeten vervangen en opsturen naar een servicepunt in de buurt. Ik heb op het nummer in jouw profiel wel vast een noodbundel geactiveerd zodat je jouw telefoon dan tijdelijk kunt instellen als hotspot ter overbrugging. 

@Remco_  bedankt voor je hulp en zie inderdaad een SMS binnenkomen.

Ik heb zelf de adapter al na gelopen en deze lijkt gewoon te werken.

Hoe nu verder met de router, mijn partner werkt door de weeks thuis en met de bundel is dat wel even te overbruggen maar geen handig oplossing uiteraard. Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen? Moet ik de router ergens inleveren zodat ik hem daar kan omwisselen of ..?

 


@Remco_ ik denk dat ik net mail heb gehad naar aanleiding van jou handelen. Bedankt we gaan hem inpakken en morgen inleveren voor retour. Bedankt voor de snelle service!


@Neluzz Dan is het vervangen van het modem de enige optie die overblijft. Ik heb een nieuw exemplaar opgestuurd naar een servicepunt bij jou in de buurt en als de post meewerkt kun je die morgen vanaf 1430 ophalen. Je ontvangt daar ook zo een sms'je over! Het oude modem en stroomadapter lever je dan inderdaad op hetzelfde punt weer in als je de nieuwe ophaalt.Â