Ondanks dat ik de DNS naar standaardinstellingen hebben gedaan heb ik nog steeds de update niet. Dus vraag me af als het helemaal daar aan ligt. De topic die SaltyBart linkt gaat ook over de update die mensen krijgen die al op de nieuwe software zitten en niet de SGEJ1000060E waar wij nog op zitten.
Â
@Alex van KPNÂ Had je nog meegekeken waar het aan zou kunnen liggen.
Ondanks dat ik de DNS naar standaardinstellingen hebben gedaan heb ik nog steeds de update niet. Dus vraag me af als het helemaal daar aan ligt. De topic die SaltyBart linkt gaat ook over de update die mensen krijgen die al op de nieuwe software zitten en niet de SGEJ1000060E waar wij nog op zitten.
Â
@Alex van KPNÂ Had je nog meegekeken waar het aan zou kunnen liggen.
Nee daar ligt het niet aan. Dat DNS probleem zat in de versie V12.C.23.15.06 die kon niet door updaten naar de huidige versie V12.C.24.05.08. Maar dit geldt dus niet de SGEJ1000060E.
Â
Hier zit ook geen handmatige update in. KPN plant geautomatiseerd serienummers in. Dus het blijft een kwestie van afwachten tot die door een keer meegepakt wordt.
Ondertussen al bijna een half jaar verder maar nog steeds geen update ontvangen. Lekker bezig KPN!
Hi @game9781. het kan zijn dat je modem nog steeds niet aan de buurt is. Mag ik ook weten welke softwareversie er op je Superwifi staat?Â
De superwifi punten zitten alle 3 op 3.00.31 @Alex van KPNÂ
De superwifi punten zitten alle 3 op 3.00.31Â @Alex van KPNÂ
Dat is ook nog niet de nieuwste software die lopen ondertussen 3 versies achter loskoppelen daarvan zal ook weinig nut hebben om de nieuwe software op je Box12 eerder binnen te krjjgen.
Eerst moet jouw Box 12 die nieuwe software krijgen, die email en sms notificatie is verre van betrouwbaar. In mijn geval kreeg ik bij de upgrade van SGEJ1000060E naar de nieuwe software helemaal geen notificatie. Bij de tweede wel en gebeurde er niks.
Niets ten nadele van KPN maar dit update traject is een rommeltje. Je maakt meer kans op een prijs bij een loterij.
Â
Ps @game9781Â werkt alles verder naar behoren? Ja, dan kan je niks anders doen dan geduld hebben en het verder maar afwachten.
Dan is het inderdaad een kwestie van afwachten, of is er iets aan de hand? Ervaar je problemen hiermee?Â