Skip to main content
Antwoord

KPN Box 12 heeft ondanks mail nog de oude software en verbinding valt steeds weg

• April 23, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

13/03 bericht ontvangen:

“Je modem krijgt de nieuwste KPN software. We voeren de update door in de nacht van 12 maart 2025 en 13 maart 2025 tussen 0.00 en 7.00 uur.”

Sindsdien valt de verbinding geregeld weg en start het modem opnieuw op. Uiterst irritant.

Wanneer ik op het modem inlog zie ik dat er nog de vorige firmware versie op staat (V12.C.24.05.08)

Hoe gaan we dit recht zetten?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Fonzy63 en welkom bij de KPN Community! Niet ideaal dat de verbinding wegvalt steeds. 😅

Op welke manier heb je de reset uitgevoerd? Voor de zekerheid stuur ik de instructies voor het resetten van je Box 12. Als de update eerder niet gelukt is komt hij hiermee ook weer in de wachtrij te staan en wordt de software vanzelf opnieuw aangeboden.

Mocht dat niet helpen of niet lukken, plan dan een belafspraak met ons in. Mijn collega kan dit dan verder met je doornemen en hopelijk is het dan snel opgelost!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• April 23, 2025

Heb je het modem al eens gereset naar fabrieksinstellingen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Ja. En nu nog meer problemen 😬

Kan nu niet meer op de laptop via wifi verbinden; "Unable to connect to this network".

Copy paste wachtwoord dus type fout uitgesloten.

Op mobiel/tablet lukt WiFi connect slechts door QR code te scannen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2025

Hi ​@Fonzy63 en welkom bij de KPN Community! Niet ideaal dat de verbinding wegvalt steeds. 😅

Op welke manier heb je de reset uitgevoerd? Voor de zekerheid stuur ik de instructies voor het resetten van je Box 12. Als de update eerder niet gelukt is komt hij hiermee ook weer in de wachtrij te staan en wordt de software vanzelf opnieuw aangeboden.

Mocht dat niet helpen of niet lukken, plan dan een belafspraak met ons in. Mijn collega kan dit dan verder met je doornemen en hopelijk is het dan snel opgelost!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2025

Reset, zowel via de resetknop als via de interface gedaan.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check, dan moet dat goed zitten. Ik neem je melding mee, als er een update is laten we het hier weten!