Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik wilde vanochtend lekker de formule 1 race gaan kijken, maar op het moment dat ik de woonkamer in stap valt me direct op dat alle lampjes van de experiabox uit zijn. Dat is op zich al vreemd omdat ik gisteravond toevallig nog heb gezien dat ze alle 5 op groen stonden. Het groene lampje in de adapter werkt overigens wel als ik hem in een van de stopcontacten doe, de experiabox geeft echter geen enkele kik.

Natuurlijk heb ik de basics geprobeerd met een ander stopcontact, de stekker er even uit laten en er weer in doen, handmatig geprobeerd te resetten, allemaal geen succes. Hij lijkt overleden. Maar het vreemde is, is dat hij compleet nieuw zou moeten zijn aangezien ik pas klant ben sinds afgelopen vrijdag. En uiteraard moet dit weer op een zondag gebeuren, dus ik kan nog geen eens bellen.

Erg vervelend dus.

Ik hoor graag even wat hier aan gedaan kan worden.

Mvg,

Yannick

 

De enige optie vandaag is om te kijken of er een KPN winkel open is in de buurt. Als je het modem mee neemt en de adapter kunnen ze zien dat hij niet meer aan gaat en je een nieuwe geven. Anders zal het morgen bellen worden en heb je dinsdag een nieuwe. 


Hoi @Bultenbakker 
Je kunt voor storingen als dit ook de KPN op zondag bellen
Spreek in Ik heb een storing
0800 0402


Thanks beiden. Net gebeld en er wordt een nieuwe verzonden die morgen op te halen is. Helaas geen winkel dicht in de buurt open op zondag.