Skip to main content

 Ik ervaar dezelfde probleem. wat ik ook probeer inloggen op het admin CP lukt niet ook al scan de qr en vind het volgende ww: U}v:N2t|u9.

 

Modem vandaag ontvangen. 12b

ik moet minstens 2 poorten doorsturen vandaar probeer ik in te loggen. U hulp wordt hoog gewaardeerd. Als ik een aparte topic voor dit probleem moet opstellen dan hoor ik het graag van u.

 

Bij voorbaat dank.

 

Khaled

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Ook afbeelding met inloggegevens verwijderd. 

De inloggevens worden toch veranderd en wifi ww is ook niet meer dezelfde dus ik vind het niet risicovol maar goed geen probleem.

 

Ik heb de qr scan methode uitgeprobeerd maar alsnog krijg ik een error (wrong login information}. Tevens heb ik ook zonder ww en ook met de oude wachtwoord in te loggen maar noppe. Meestal lukt me dit zonder enige moeite. Jammer dit weer zonde van de tijd.


Hallo @Khaled83 

 

Probeer of deze link wel werkt om in te loggen: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Andere optie is om een andere browser zoals Firefox of Safari te gebruiken, daarmee lukt het vaak ook om in te loggen.


Dank voor uw antwoord. Ik kan bevestigen dat Firefox mij wel werkt en mij laat inloggen. Meteen het wachtwoord veranderd naar iets wat ik kan onthouden. Vreemd dit want voor ik uw reactie las probeerde ik met edge op desktop en ook op mijn telefoon heb ik geprobeerd maar dat mocht niet baten.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Khaled


Edge werkte i.d.d. eerder ook vaak wel maar sinds de laatste update(s) daarvan gaat dat ook vaker fout dan goed volgens mij, die noem ik dus maar niet meer als alternatieve browser om in te kunnen loggen.