Skip to main content

Hi, nieuwe KPN klant hier...

Ik krijg a.s. vrijdag een monteur over de vloer om mijn glasvezel aan te sluiten.

Ik heb mijn Box al gehad en aangesloten om vast alles om te zetten zodat ik niet mijn hele interne netwerk hoef aan te passen. 

Ik zie nu dat ik het LAN IP niet kan aanpassen en ook DHCP niet kan uitzetten en las dat dit in Update naar KPN Software V12.C.22.23.14 zou moeten zijn opgelost.

Kan iemand dat bevestigen?

En ben ik er zeker van dat ik die update gelijk krijg bij het aansluiten van het netwerk ? 

Ik twijfel nu of ik niet gewoon een Fritz modem moet kopen…

Dank voor jullie inzicht

Reken er maar niet op dat u die update meteen krijgt. KPN rolt die update maar heel langzaam uit. Er is geen mogelijkheid om hem eerder te krijgen. Anders had ik hem ook al wel vast willen hebben. Maar dat kan niet. U moet gewoon geduldig afwachten. Het kan nog weken duren voordat uw box word geupdate naar die laatste versie.


Reken er maar niet op dat u die update meteen krijgt. U moet gewoon geduldig afwachten. Het kan nog weken duren voordat uw box word geupdate naar die laatste versie.

Ok ik heb de Fritzbox al besteld. Komt dinsdag binnen. Dan heb ik tenminste meer controle over dit soort nonsens...


Hey @hgoor, welkom! Deze optie zit inderdaad in de nieuwe firmware. 

Je kunt via dit topic op de hoogte blijven: 

Op dit moment is de uitrol nog in een testfase, maar zodra dit breder gaat laten we het daar weten.

 

Ik lees dat je inmiddels een FRITZ!Box hebt besteld, dat is ook een heel goed alternatief 👍🏻


Ik lees dat je inmiddels een FRITZ!Box hebt besteld, dat is ook een heel goed alternatief 👍🏻

 

Klopt.. En ik moet zeggen: beste router die ik sinds 1998 heb gehad!