Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 niet zichtbaar in Wifi Manager na update

• 1 mei 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Gisternacht is de update geweest van Box 12 en de super wifi 2.0 versterkers (ik heb totaal 4).

Sinds de reset van de modem heb ik eindelijk alle 4 de superwifi op status groen. 
echter in de MijnKPN app en dan de wifi manager wordt niets meer gevonden omdat hij de melding geeft niets te kunnen vinden “oeps” melding en is net of hij de modem niet meer ziet….

wat nu? Ik heb al gisteren met klantenservice gebeld en heb alle stappen doorlopen zoals gemeld. Alles van de stroom, tot aan glasvezel punt, dan modem reset, dan wifi versterkers resetten stuk voor stuk…

wat gaat dan nu niet goed waardoor modem niet zichtbaar is? Verder werkt alles wel. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Atenzaz, als je inlogt in de webinterface, zie je dan wel alles staan?
Dit issue met de app kan voor komen als je nog een oud thuis abonnement gekoppeld hebt staan, de app raakt daarvan in de war. Via de MijnKPN app kun je die verwijderen. 

Even voor de zekerheid, je bedoelt niet de KPN Thuis app toch? Die kun je met de nieuwe software namelijk niet meer gebruiken

Bekijk origineel

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16150 reacties
  • Antwoord
  • 5 mei 2025

Hoi ​@Atenzaz, als je inlogt in de webinterface, zie je dan wel alles staan?
Dit issue met de app kan voor komen als je nog een oud thuis abonnement gekoppeld hebt staan, de app raakt daarvan in de war. Via de MijnKPN app kun je die verwijderen. 

Even voor de zekerheid, je bedoelt niet de KPN Thuis app toch? Die kun je met de nieuwe software namelijk niet meer gebruiken

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 5 mei 2025

Dag ​@Thomas van KPN …probleem is opgelost met de 3x herstart en resetten van alles. Nu is e.a. weer zichtbaar in de KPN app. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah dat kan ook, bedankt voor je terugkoppeling! 😊

Reageer