Skip to main content

Ik ben paswoord kwijt naar de experia box. alles gedaan wat in deze forum staat maar nee geen reset paswoord.

Zijn er nog meer tips?

 

Welk model experia box is dit en welke software versie draait daarop?


KPN BOX 12 b  .

Hoe kan ik zien welke software erop draait? Ik kan niet inloggen?

alvast dank


Als op de inlogpagina de software versie niet getoond wordt dan is het de oude generatie. Die update komt vanzelf een keer voorbij. Duurt wel langer als er superwifis 2 bij zijn aangesloten.


Nee geen versie. Maar mijn andere probleem is dat ik experia wifi wil toevoegen (3x) en bekabeld doen ze het wel, maar zodra ik ze op een andere plek neerzet (onbekabeld, waar ik extra wifi wil) doen ze het niet meer. Ik kan moeilijk 15 meter draden door mijn huis gaan aanleggen als die dingen het alleen maar bekabeld doen. dus vandaar dat ik op he modem wil inloggen, helaas weet ik mijn paswoord niet meer.. wat is hiervoor dan de oplossing? kpn maar bellen?


Experia wifi(zwart vierkant) kunnen sinds de start alleen maar bedraad worden gebruikt. Alleen superwifi 1 en 2 generatie kan draadloos worden gebruikt.

Als v12 gereset (zonder aangesloten experia wifi) dan keert de v12 terug naar het password op de sticker achterop.


Ok dank ik ga opnieuw reset. en superwifi 1 of 2 bestellen. 😏