Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 Software update aangekondigd maar niet uitgevoerd

• 13 maart 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Gisteren een email en een SMS bericht ontvangen van KPN dat ze de software van mijn modem zouden gaan updaten. Helaas blijkt dat niet gebeurd te zijn. 

Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat dat toch gebeurt? 

Alvast bedankt.

Groeten,
Erik

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Roosmans ,

Je hoeft niets te doen. KPN gaat gewoon een nieuwe poging doen om jouw modem te updaten.

Je komt vanzelf een keer aan de beurt. 

bronnen:

Bekijk origineel

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36549 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hallo ​@Roosmans ,

Je hoeft niets te doen. KPN gaat gewoon een nieuwe poging doen om jouw modem te updaten.

Je komt vanzelf een keer aan de beurt. 

bronnen:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 18 maart 2025

Eigenlijk zit ik al best een tijd (maand of 8) te wachten op die update, want op eerdere vragen die ik gesteld was het antwoord eigenlijk altijd: in de nieuwe versie is dit opgelost.

Ik wil die update daarom het liefst zo snel mogelijk hebben. Vandaar mijn vraag of ik iets kan doen om ervoor te zorgen dat de update wel snel gedaan wordt.

En om heel eerlijk te zijn vind ik het van KPN een beetje raar om me wel een melding te sturen (mail én SMS) en de update dan niet te doen. Geeft niet heel veel vertrouwen in KPN en de geautomatiseerde processen van KPN . . . gaat de update straks dan wel goed?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 19 maart 2025

Ik heb 10 april 2024 een bericht gekregen dat ik een update zou krijgen. Mijn box 12 draait nog steeds op software uit 2023. Vertrouwen in updateproces van KPN..nul. gelukkig (voor KPN) lopen de facturatieprocessen wel soepel.😉

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 maart 2025

​@Noordzee weer jij of ik ook automatisch een keer aan de beurt kom? Of moet ik na bijna een jaar wachten toch wat anders doen?

Bedankt voor je reactie alvast

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36549 reacties
  • 20 maart 2025

​@M.J.1978 

Voor jou geldt hetzelfde, je komt vanzelf aan de beurt.

Overigens heeft mijn modem (Box 12) ook nog niet die update gehad. En gelet op de vele hier gemelde problemen met SuperWifi 1 vind ik dat eigelijk wel zo geruststellend.    

*