Sinds 11 september overgestapt naar KPN glas met als modem Box 12. Geïnstalleerd door een KPN monteur. Zoals velen valt ten minste 1x per dag de Box uit een start zichzelf weer op. 1 rood lampje op de Modem dat langzaam over gaat in de vertrouwde groene lampjes. Maar minutenlang geen TV en internet. Klantenservice heeft gekeken en een update geplaatst. Helaas blijft het probleem, tot steeds grotere irritatie. Ik neem aan bij heel veel klanten. Dat kan toch niet? Dan is er iets mis met het toestel/firmware en KPN laat iedereen zoeken op het forum, maar een oplossing is er kennelijk niet. Ik denk er serieus over mijn contract te beëindigen en weer naar mijn vorige provider te gaan. Dus KPN, help u een die vele anderen met dit probleem.
Bladzijde 2 / 2
Wat je zou kunnen proberen is om via kpn een fritzbox te huren voor de duur van 6 maanden. (Dat is het minimum aantal maanden dat je eraan vast zit) en kijken of je er dan vanaf bent. Dat kost je 45 euro.
Na die 6 maanden kun je dan beslissen (als het probleem verholpen is) of je blijft huren of dat je zelf een fritzbox koopt. Heb je glasvezel dan zou ik de fritzbox 4060 nemen. Heb je dsl dan ben je aangewezen op de fritzbox 7590 ax. Deze verhuurt kpn ook.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.