Mijn KPN Box 12b blijft opnieuw opstarten sinds vannacht. Ik heb 1 minuut internet en dan start hij weer opnieuw op.
De stroom er even afhalen helpt niet. Wat kan ik doen?
Mijn KPN Box 12b blijft opnieuw opstarten sinds vannacht. Ik heb 1 minuut internet en dan start hij weer opnieuw op.
De stroom er even afhalen helpt niet. Wat kan ik doen?
Wat is het serienummer van de stroomadapter?Â
Het nummer onder de streepjescode?: 22305H23302420
Dat klinkt niet als een model nummer van de voeding. Mijn advies zou zijn om de klantenservice te bellen op 0800-0402. Als het modem constant uit valt klinkt het als een probleem met de voeding of het modem zelf.Â
Lijkt het of het modem vast zit in een herstart loop?
Welke van deze 2 adapters heb je?
Ik kijk zelf altijd naar de input van max 1A op de linker, of max 0,9A op de rechter.
Â
Â
Dit is de voeding. Dus de linker
Â
Dit is de voeding. Dus de linker
Â
Â
Grote kans dat die de boosdoener is.
Deze zal vervangen moeten worden.
Ik weet niet of de klantenservice een losse adapter kan sturen, anders word een compleet nieuw modem. Met een adapter met 0.9A zal het probleem waar hoogstwaarschijnlijk opgelost zijn.
Â
​
Bedankt voor jullie advies allemaal.Â
Ik heb KPN gebeld en het euvel uitgelegd. Of het nu aan de adapter of modem lag, ik mocht hem komen inwisselen hij de dichtstbijzijnde KPN winkel.
Na het omruilen van de modem doet het internet het weer!
Wat fijn om te lezen, ​
Vlgs de telefonische klantenservice speelt dit probleem plots sinds vandaag, vandaar dat ik al weken ellende heb?
Stekker/adapter zou in geen enkele winkel in de omtrek te vinden zijn, kan alleen vanuit online via de klantenservice verzonden worden.. ik schat in de hele kerst zonder tv, internet, radio, wifi, tv opnames vanaf het KPN kastje enz?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.