Skip to main content
Antwoord

KPN Box 14 onthoudt toestemmingsinstellingen niet

• September 26, 2025
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Hoi,
Ik wil dat mijn apparaaten alleen toegang heeft in mijn modem.

Ik heb een component van mijn netwerk een gereserveerd IP-adres gegeven(permanent ip add). Ik wil ook dat alleen dit IP-adres toegang kan krijgen tot mijn netwerk.

De lijst heb ik gemaakt en opgeslagen in de "allowed devices"-tabel van mijn box14.

Nu wil ik een apparaat toevoegen, maar ik zie dat de lijst leeg is???

Ik probeer alle wifi-apparaten toe te voegen met de blauwe knop "Add all Wifi devices", maar de lijst blijft leeg.

Ik probeer een apparaat toe te voegen via het MAC-adres, maar dat werkt ook niet !!

Kan ieman mij helpen ?

bedankt .

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ealalin, goed dat je de vraag stelt. Het is mij duidelijk wat je probeert te doen. 

Dit is een issue in de interface waardoor de wijzigingen niet worden opgeslagen. Er word as we speak gewerkt aan een oplossing, die verwachten wij in een van de komende 2 updates van de software. 

Nog even geduld dus, het komt eraan! 

4 reacties

• September 26, 2025

Het MAC filter bedoel je? Dat is bekend, daar zit een bug in. Het is wachten op een update.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2025

Mac update ?? ik weet niet precies what je bedoel , maar mijn vraag was:Ik heb in de configuratie van de modem onder 'Security' de tweede optie naar 'Rex WiFi Shielding' ingesteld. Daar heb ik een lijst toegevoegd van IP-adressen die toegang kunnen krijgen via WiFi tot mijn modem. De lijst is echter leeg en ik kan niets meer toevoegen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2025

Ik gebruik de windows 11 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hi ​@Ealalin, goed dat je de vraag stelt. Het is mij duidelijk wat je probeert te doen. 

Dit is een issue in de interface waardoor de wijzigingen niet worden opgeslagen. Er word as we speak gewerkt aan een oplossing, die verwachten wij in een van de komende 2 updates van de software. 

Nog even geduld dus, het komt eraan!Â