Skip to main content
Update

KPN Box 14: Update naar KPN Software V14.C.24.04.06

Categorie:KPN Box 14
  • May 7, 2024
  • 70 reacties
  • 4578 keer bekeken
KPN Box 14: Update naar KPN Software V14.C.24.04.06
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

70 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 12, 2024

Goedemorgen,

Ik kreeg een melding via e-mail dat er een reactie geplaatst was in dit topic. Er zijn tot 11:00 uur op zondag 12-05- 2024 50 reacties geplaatst, en geen een is er zichtbaar voor mij.  Bugje …. :-)

Na het plaatsen van deze reactie kan ik alles wel weer lezen 😂

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Goedemorgen,

Ik kreeg een melding via e-mail dat er een reactie geplaatst was in dit topic. Er zijn tot 11:00 uur op zondag 12-05- 2024 50 reacties geplaatst, en geen een is er zichtbaar voor mij.  Bugje …. :-)

Hi Kruiffie, ik herken dit niet zo snel. Heb het nu ook geprobeerd met mijn privéadres dus ik kijk het nog de rest van de dag aan. Maar voor nu verwacht ik dat dit een foutje was. Mocht het niet zo zijn, zou je dit willen laten weten in een nieuw topic? Dan blijft het hier overzichtelijk en over de update van de Box 14 gaan. 

wjb
Wijsgeer
  • May 12, 2024

Goedemorgen,

Hi Kruiffie, ik herken dit niet zo snel. Heb het nu ook geprobeerd met mijn privéadres dus ik kijk het nog de rest van de dag aan. Maar voor nu verwacht ik dat dit een foutje was. Mocht het niet zo zijn, zou je dit willen laten weten in een nieuw topic? Dan blijft het hier overzichtelijk en over de update van de Box 14 gaan. 

Wow @Alex van KPN, je weet toch zeker wel dat dit probleem binnen de product updates al geruime tijd speelt bij het plaatsen van het 25e, 50e, 75e, enz. bericht in een topic.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Goedemorgen,

Wow @Alex van KPN, je weet toch zeker wel dat dit probleem binnen de product updates al geruime tijd speelt bij het plaatsen van het 25e, 50e, 75e, enz. bericht in een topic.

Je hebt gelijk, ik zag even over het hoofd waarin dit geplaatst is. Mijn fout. Dit loopt inderdaad nog, ze zijn ermee bezig. 

5Guru
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 15, 2024

KPN is rustig de capaciteit voor de speedtest optie aan het verhogen?
Gaat elke paar dagen steeds een stukje sneller! 😎

We zijn er nog niet, maar grappig om te testen.

Tijd staat zeker op UTC?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 19, 2024

Hier is het nog steeds pet. @Erik van KPN @Alex van KPN 

2 minuten en 45 seconden langer hield de verbinding niet stand met ca 3 Gb/s downloadsnelheid met mijn PC rechtstreeks op de 10 Gb poort van de Box 14 aangesloten.

Verder nieuws in mijn

eigen topic

5Guru
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 22, 2024

KPN is rustig de capaciteit voor de speedtest optie aan het verhogen?
Gaat elke paar dagen steeds een stukje sneller! 😎

We zijn er nog niet, maar grappig om te testen.

Tijd staat zeker op UTC?

Helaas weer ingezakt tot onder 2500 Mbps.
Een server hiervoor fixen had allang klaar kunnen wezen. Of dat is niet nodig.

Mogelijk is de test te kort en komt daarom niet goed op gang? Ik vrees dat het weer wachten wordt op een software update.

5Guru
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • June 4, 2024

Het is een toevalstreffer, maar het is blijkbaar mogelijk! 😁

• Deelnemer
  • June 4, 2024

Heb een draadloos super wifi punt die altijd groen was en deze is na de update oranje. Locatie is niet verandert van het wifi punt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Heb een draadloos super wifi punt die altijd groen was en deze is na de update oranje. Locatie is niet verandert van het wifi punt.

Hi Roca,, welkom hier. De vraag is of dit daadwerkelijk door deze update komt. Weet je zeker dat deze update op je Box14 staat? Dit kun je op deze manier controleren. Is de SUperWiFi met een kabel aangesloten of draadloos? Indien draadloos, wat gebeurt als je de SuperWiFi dichterbij plaatst? Het kan namelijk wel zijn dat er iets in de omgeving is veranderd. Wat je ook kan doen is de SuperWiFi zelf eerst resetten. 

Mocht dit niet helpen, zou je alsjeblieft een eigen topic aan willen maken? Dan kunnen wij specifiek naar jouw geval kijken en blijft het hier overzichtelijk en over de update zelf. 

• Deelnemer
  • June 5, 2024

Hi Roca,, welkom hier. De vraag is of dit daadwerkelijk door deze update komt. Weet je zeker dat deze update op je Box14 staat? Dit kun je op deze manier controleren. Is de SUperWiFi met een kabel aangesloten of draadloos? Indien draadloos, wat gebeurt als je de SuperWiFi dichterbij plaatst? Het kan namelijk wel zijn dat er iets in de omgeving is veranderd. Wat je ook kan doen is de SuperWiFi zelf eerst resetten. 

Mocht dit niet helpen, zou je alsjeblieft een eigen topic aan willen maken? Dan kunnen wij specifiek naar jouw geval kijken en blijft het hier overzichtelijk en over de update zelf. 

Heb het super wifi punt in de meterkast naast het modem gehangen maar helaas blijft deze oranje. Heb toen een bekabeld wifi punt gepakt en deze draadloss naast het modem gehangen en deze werd ook oranje. Ik ga een nieuw topic aanmaken

• Helper
  • June 8, 2024

Ik zou niet zeker weten of het door de laatste update komt maar laatste paar weken heb ik last van uitval in het hele thuisnetwerk (wifi + bedraad) vooral bij het downloaden via FTP. PC is bedraad verbonden met 10gbps. De modem voelt vaker warm aan. Dit gebeurt vaker bij het downloaden. Een tijdje terug had ik hier geen last van. Zelfs de lokale verbonden apparaten worden niet meer bereikbaar als dit gebeurd (Remote desktop op LAN)

Heb van alles geprobeerd. Modem herstarten, uit stroom halen, pc netwerk adapter resetten, fabrieksinstellingen. Niks lijkt te helpen. ONT apparaat is een tijdje geleden vervangen door een Nokia.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • June 8, 2024

Welke snelheden haal jij bij het downloaden als dit gebeurt, @kevinj93?

• Helper
  • June 8, 2024

Welke snelheden haal jij bij het downloaden als dit gebeurt, @kevinj93?

Met meerdere verbindingen tegelijk haal ik meestal de maximale 4gbit. Soms wel 2gbit, maar de verbinding valt in ieder geval na een tijdje wel uit. Soms binnen 5 minuten en soms duurt het wat langer.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • June 9, 2024

Zoiets vermoedde ik al, en ik zie dat je ook al bent beland in het andere topic dat hier over loopt. We gaan er daar even over door.

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • July 18, 2024

de Feedback knop werkt niet op de interface krijg een lege pagina als ik er op klik

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Francois Welke internetbrowser gebruik je en heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook hebben.

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • July 18, 2024

@Vikash van KPN het valt me op dat het alleen bij Microsoft Edge is.

maar en dan met namen de bij de box14. 

bij de SuperWiFi2.0 daar werkt de wel weer goed van. 

wjb
Wijsgeer
  • July 18, 2024

Heb je de cache van Edge al een keer opgeschoond?

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • July 18, 2024

@wjb ja dat heb ik