Skip to main content
Vraag

KPN Experia Box V10A webinterface werkt niet goed meer na update september

• September 29, 2025
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

5 reacties

• Auteur
  • Helper
  • September 29, 2025

Onze wasmachine krijgt geen verbinding meer met de wifi en dat is ontstaan na de modem update. Vandaag tijd om hiernaar te kijken en wilde in me modem inloggen. Inloggen lukt nog maar zodra ik ook maar iets probeer dan gaat het mis en krijg ik een fout. 

In de thuis app wordt het modem ook niet herkent en kan me 3 super wifi punten dus ook niet checken. 

Herstart van het modem heeft niet geholpen, iemand nog ideeën? Of is me modem toe aan vervanging? 

mvg Rick 

• Auteur
  • Helper
  • September 29, 2025

Het ligt aan de iPhone en op de pc heeft edge er ook problemen mee. Uiteindelijk met Chrome op de pc in kunnen loggen en dat werk wel. 

• Deelnemer
  • October 6, 2025

Ik loop hier ook tegenaan. Na een modem update van mijn 10A, kon ik via de wifi niet meer op nu.nl komen. Als ik de wifi uitzet en middels 5G www.nu.nl benader kom ik gewoon op de site.

Ik heb een zachte reset uitgevoerd. En toen werkte alles weer en kon ik gewoon via de wifi op www.nu.nl komen. Echter nadat ik terug kwam van het werk weer precies hetzelfde probleem. 

Het lijkt mij toch niet logisch om constant of elke dag een zachte reset uit te voeren.

Toch voor een harde reset gaan?

• Auteur
  • Helper
  • October 6, 2025

Ik loop hier ook tegenaan. Na een modem update van mijn 10A, kon ik via de wifi niet meer op nu.nl komen. Als ik de wifi uitzet en middels 5G www.nu.nl benader kom ik gewoon op de site.

Ik heb een zachte reset uitgevoerd. En toen werkte alles weer en kon ik gewoon via de wifi op www.nu.nl komen. Echter nadat ik terug kwam van het werk weer precies hetzelfde probleem. 

Het lijkt mij toch niet logisch om constant of elke dag een zachte reset uit te voeren.

PSB,

heb je op je telefoon alle updates geïnstalleerd? Daar zou ik mee beginnen. 

mvg Rick 

• Deelnemer
  • October 7, 2025

PSB,

heb je op je telefoon alle updates geïnstalleerd? Daar zou ik mee beginnen. 

mvg Rick 

Thanks voor het meedenken. Alle updates geïnstalleerd, maar geen resultaat. Wederom als ik een zachte reset uitvoer van de modem werkt alles weer naar behoren.

Als ik op telefoon wil inloggen op kpn met kpn id dan kan dat alleen via 5g. Wanneer ik dit via qifi doe wordt aangegeven dat de site niet beschikbaar is. Op laptop zie ik wel dat er wifi verbinding is en sommige sites zijn gewoon bereikbaar, maar nu.nl dus niet en ik kan ook niet inloggen op kpn omdat site niet bereikbaar is.

Zou update van modem v10a de wifi instellingen aangepast hebben of iets met ip4/ip6?