Skip to main content

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik heb ook een V12, bekabeld. Valt ook steeds kort weg (complete internet en tv) Lampje Power brandt dan en lampje internet knippert langzaam. Lampjes glasvezelconvertor branden en knipperen snel. Al vaak gereset, maar niks helpt.

Al een paar contact over gehad met KPN. Zij komen met resetten, en zien geen storingen op afstand aan de modem.

Admin: afgesplitst van bestaand topic.

Beste @Mient T, welkom! Vervelend dat je hier tegenaan loopt! Je geeft aan dat er met de lampjes van alles gebeurt en dat je de boel al gereset hebt. Heb je ook het glasvezelkastje al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? Mocht dat ook niet helpen, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? We kijken graag met je mee.  


Ik heb ook maanden lopen klungelen met de V12. Op de Tv elke dag de 303 storing. Als je KPN belt gaan ze ‘meten’. Ze zeggen dan dat de verbinding in orde is.Maar mijn inziens heeft dat geen enkele zin. Het heeft niks met de verbinding te maken. De V12 valt gewoon uit en start binnen 1 minuut weer op. Ook ik moest het profiel aanvullen. De techneuten kunnen dan meekijken. Ja, zeggen ze dan, ‘we zien dat de V12 uitvalt’. Maar vervolgens gebeurt er niks. Het kost heel wat overredingskracht om een andere box te krijgen. Uiteindelijk had ik de keus of weer een V12 of een V10. Ik heb voor de V10 gekozen. En wat denk je? geen problemen meer. Dus ik wens je veel sterkte met de V12 maar er zitten fouten in dat ding.


Hallo Marcia, het profiel is geheel ingevuld. Ja het glasvezelkastje heb ik ook al een paar keer syroomloos gemaakt. Ik heb alleen het idee dat de V12 steeds opnieuw opstart of zoiets. Tv en internet valt allemaal tegelijk weg en herstart dan na een (half) minuutje ongeveer. Het vervelende is ook dat ik vanuit huis werk en soms uit vergaderingen wordt gegooid omdat Teams geen connectie meer heeft. Ik had gehoopt dat dit soort storingen met glasvezel verleden tijd zouden zijn. Ik heb er in mijn vorige woning nooit last van gehad. Ook alle wifi, routers en vaste lijnen eens losgekoppeld, maar geen verschil.


Net een speedtest gedaan op een halve meter vanaf de modem. Ik kom niet verder dan 10 Mbps. Lijkt mij niet goed.


Die speedtest heb jij ook bekabeld gemeten? Ik zie de afgelopen tien dagen geen verbroken verbindingen meer met de Box 12. Dus ik heb ook niet meteen een oplossing. Wat heb jij verder aangesloten op de Box 12? Zou je alle extra dingen, DVS, eigen router, etc. tijdelijk willen loskoppelen? En is jouw tv-ontvanger bekabeld aangesloten? Of heb je die misschien op een superwifi zitten? Als je alleen een Box 12 en een tv-ontvanger hebt aangesloten en dan ook deze verbroken verbindingen ervaart, is het misschien toch tijd voor een monteur. Dat kan je het makkelijkst regelen via 0800-0402. Mocht je toch liever via het forum geholpen blijven worden, laat het me gerust weten. 


Hier hetzelfde probleem. Vraag maar of je terug kunt naar de V10 met super wifi punten. Dat werkt toch wel beter. Wij werken ook thuis en verliezen door de V12 de verbinding waarop de VPN vastloopt en we weer de storingsdienst moeten bellen van het werk. Bizar hadden dat ook minstens 1 keer per dag.